06 Februari 2010

YDP bersama rombongan ke Henpap

21 Safar 1431H
Oleh Mohd Syamil Azhar.

Haji Razman Zakaria (baju hitam bersongkok tengah sekali) bergambar ramai bersama sebahagian rombongan DPP Lenggong berkomvoi ke prohram HEMPAP di Larut, Selama baru-baru ini.

LENGGONG:
Yang Dipertua PAS (YDP) Lenggong, Haji Razman Zakaria dengan penuh semangat mengetuai rombongan Dewan Pemuda PAS (DPP) kawasan berkenaan seawal pagi lagi berkonvoi ke program Himpunan Pemuda PAS Perak di Darul Ta'lim, Selama, Larut baru-baru ini.

Rombongan berhimpun di Simpang Kampung Sumpitan, Lenggong - Ijok, Selama mulai jam 7.30 pagi sebelum berlepas ke lokasi program bagi memenuhi sasaran menghimpunkan 10,000 pemuda seluruh negeri bagi menyatakan protes terbuka kepada kerajaan haram Barisan nasional Perak yang merampas kuasa pemerintahan negeri daripada Pakatan Rakyat setahun lalu.

Sebelum berlepas. Razman memberi taklimat serta motivasi kepada rombongan, di mana seterusnya mereka berkonvoi lebih ramai lagi apabila tiba pula rombongan daripada DPP Gerik.

Rombongan diketuai beliau sampai di tapak lokasi program kira-kira jam 9 pagi dan seterusnya berjaya berada dalam kumpulan lebih 10,000 pemuda yang disasarkan untuk berhimpun di lokasi Hempap.

Tiada ulasan: