18 Jun 2010

ADUN BEBAS: TIADA MARUAH DAN DAYUS

4 Rejab 1431 H
Oleh: safarizal saleh

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) amat kecewa dengan tindakan tidak bermoral K. Keshvinder Singh, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Malim Nawar daripada DAP yang telah mengumumkan keluar parti dan menjadi ADUN Bebas yang dilihat telah mengkhianati amanah rakyat dan tidak layak menjadi Yang Berhormat dengan tindakkannya tersebut.

DPPN Pk mendesak agar Keshvinder meletak jawatan jika beliau benar-benar menghormati rakyat yang telah memilihnya. DPPN Pk juga mendesak agar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat tindakkan tidak bermoral yang telah dilakukan oleh Keshvinder tersebut yang memungkinkan gejala rasuah berlaku.

MOHD MUNIR ALI
Timbalan Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

As'kum YB..perkara lompat ini amat menduka citakan penyokong pakatan rakyat...MOHON..pemimpin2 pakatan rakyat buat sesuatu yg lebih realistik..perjanjian/aku janji dan sebagainya..perkara ini sepatutnya tidak berlaku lagi...tak kan perkara mudah ini pemimpin PR tak boleh nak bendung .. ..belum lagi nak perintah Malaysia...buat yg realistik terhadap katak lompat..sebelum terlambat ayuh bangun dan buat sesuatu

ibnukaduk berkata...

Aku tak Faham. ADUN BEBAS tapi menyokong BN. Kalau menyokong, mana datangnya status BEBAS tu?

Kuda Perang berkata...

Kaki mabuk tu.. taik arak!