12 Januari 2011

Rosmah sudah jadi menteri ?

07 Safar 1432H.

RIYADH - Menteri Pelajaran Arab Saudi, Putera Faisal Abdullah Mohamad Al-Saud semalam melakukan kunjungan hormat ke atas isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor di Royal Suite, Intercontinental Hotel di sini. Putera Faisal dan Rosmah,

yang mempengerusikan jawatankuasa kerja dasar Permata Negara, berbincang kira-kira 30minit mengenai kepentingan pendidikan awal dan pembangunan modal insan bagi kedua-dua negara. Rosmah kini melakukan lawatan tiga hari ke Arab Saudi yang bermula 8 Januari.

Delegasi beliau termasuk dua Naib Canselor wanita iaitu Profesor Tan Sri Dr Sharifah Hapsah Syed Hasan Shahabudin dari Universiti Kebangsaan Malaysia dan Profesor Datuk Dr Aminah Ayob dari Universiti Pendidikan Sultan Idris selain 10 anggota Badan Amal dan Kebajikan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti).

Semalam, Rosmah melawat Princess Noura Abdul Rahman University (PNU), sebuah daripada enam universiti untuk wanita di Riyadh.

p/s: bukankah sepatutnya menteri atau timbalan menteri pendidikan yg pergi? bukankah ini membazir wang rakyat??

2 ulasan:

nasru berkata...

bagilah peluang untuk dia merasai sebelum di talqinkan tak lama lagi

Tanpa Nama berkata...

Hai...hampa dah tau kan...depa mmg suka habiskan wang rakyat..pastu bila duit dah nak kering bg naik la barang2 apa yang patut naik isi balik kantong yang kekeringan tu...la ni minyak masak kena sorok..malaun mana yang pi sorok tak tau la..tujuannya nak penaik harga minyak masak la...bila dah naik nnt bertimbun2 ada kat mana2 kedai.