30 April 2011

Nizar rasmi Kejohanan Motorcross Terbuka Perak di Kuala Kangsar

26 Jamadilawal 1432H. [MOD] -

KUALA KANGSAR, 29 April:- Litar motorcross di bendang kering sayong diharapkan lain dengan litar yang lain bila peserta dan penganjur yang terlibat tidak mengabaikan tanggungjawab kepada tuntutan agama dan diharapkan supaya kerja kita dianggap sebagai ibadah kepada disisi Allah. Demikian antara penegasan Pengerusi Pakatan Rakyat Perak, YB. Dato' Seri Muhamaad Nizar Jamaluddin semasa merasmikan Kejohanan Motocross Terbuka Perak di Litar kepala bendang Sayong, disini hari ini.

Kejohanan yang julung kali diadakan di litar yang juga baru dibuka itu menarik lebih 100 orang peserta dari seluruh negara, antaranya dari Kedah, perlis dan seorang pelumba dari Australia yang mewakili satu kumpulan dari Ipoh.

Penganjuran kejohanan ini adalah anjuran bersama yayasan amal malaysia bersama dengan Pengusaha-pengusaha Seramik Sayong yang menawarkan hadiah keseluruhan bagi semua kategori hampir RM 10,000.

Hadir saya dalam kejohanan itu ialah ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim dan pengarah Program.

Selesai merasmikan program tersebut Dato" Seri Nizar yang juga ditemani oleh Isterinya serta 3 orang nakannya meluangkan masa untuk melawat lebih 40 gerai jualan kejohanan selama 2 hari itu.

Program penutupan akan disempurnakan oleh tuan Hj. Mohd Sabu esok pada jam 5.30 petang.






Tiada ulasan: