01 April 2014

Tinggal tengkorak

30 Jamadil Awwal 1435. [MOD] -
Alor Setar: “Setiap hari saya melalui kawasan itu, tetapi tidak pula nampak apa-apa. Saya terkejut apabila penduduk beritahu jumpa mayat dalam hutan menyebabkan saya bergegas ke lokasi, tetapi tidak berani masuk ke kawasan itu,” kata Asri Jaafar, 41.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang semalam, mayat seorang lelaki berusia 50-an ditemui dari paras pinggang ke atas di sebalik dahan pokok dan semak dalam kawasan hutan di Jalan Lencong Barat, di sini, berhampiran Sungai Kedah, di sini. 

Difahamkan, mayat lelaki terbabit dipercayai sudah meninggal dunia sejak lebih seminggu lalu berdasarkan keadaan fizikalnya hanya tinggal tengkorak, manakala bahagian isi badannya sudah reput. 
Asri berkata, dia di kedai makan miliknya terletak di pesisir Juragan sebelum diberitahu ada penduduk ternampak mayat sudah reput, manakala sebahagian perutnya sudah tiada dipercayai dimakan haiwan dalam hutan berkenaan.
Menurutnya, ia kejadian pertama penemuan mayat di kawasan itu dan setakat ini, dia tidak menerima maklumat kehilangan ahli keluarga penduduk di kawasan kampung berhampiran.

myMetro


Tiada ulasan: