08 Ogos 2008

Blog Baru Timbalan Presiden PAS: http://nasharudin.com

Pagi ini saya hadir lebih awal ke KLCC untuk meneruskan Persidangan Parlimen Komenwel kali ke 54 untuk hari yang 7. Tinggal 3 hari lagi untuk balik ke perak.

Kebetulan Timbalan Presiden PAS, YB. Ust. Nasharudin Mat Isa yang menjadi wakil Malaysia hadir awal sekitar sejam sebelum persidangan bermula. Masa yang ada sambil minum bersama di cafe lantai 1 KLCC saya gunakan untuk bertanya khabar mengenai blog pimpinan no 2 PAS itu.

Beliau menjadi pembentang ke 5 dalam kumpulan kerja A bertajuk : "Democracy and global peace - an international order."


YB. Ust. Nasharudin sedang mebentangkan kertas kerjanya.

Ahli Parlimen Bachok tersebut menjelaskan blog lamanya sudah lama tidak aktif dan menunggu untuk dipadam kerana sudah ada website baru yang dibina iaitu :

http://nasharudin.com/

Kebetulan komputer saya sudah siap dibuka dan disambungkan dengan celcom broadband yang dilanggan sejak sebulan lepas, saya cuba untuk membukanya dan mendapati ianya menarik dari blog sebelumnya.

Namun beliau memohon maaf kepada semua kerana kekerapan kemaskini pada masa sekarang tidak begitu aktif .

Tetapi beliau mengalu-alukan pengunjung untuk cuba berkujung ke website tersebut. Saya juga meminta izin dari beliau untuk menulis berita mengenai website barunya dalam blog cina-islam.

Saya memuji Naib Presiden, Ust. Ahmad Awang yang seingat saya hampir setiap minggu menulis dalam blognya : http://usahmadawang.blogspot.com/

Tiada ulasan: