05 Januari 2009

Jahat sungguh...

Pagi ini saya menerima panggilan talipon dari ADUN Changkat Jong, Hj.Anuar Sudin memaklumkan dia menerima SMS dari YAB Menteri Besar mengenai satu Sidang Akhbar yang akan dilakukan di bangunan SUK dan dia dijemput sama. Katanya dia tidak sempat hadir kerana beberapa hal di kawasan yang perlu diselesaikan.

Lalu saya teringat kepada Zahid dan Bagan Datoh dan meminta beliau memberi nombor talipon pimpinan PAS di sana yang dia ada nombornya. Dengan segera beliau SMS kepada saya no talipon Hj. Haris Timbalan YDP Kawasan.

Semasa yang menalipon Hj. Haris saya memaklumkan PAS Kawasan Bagan Datoh perlu melakukan sesuatu pada pagi ini, antaranya saya cadangkan pimpinan kawasan pergi melawat beberapa tadika KEMAS ,sesudah itu saya cadangkan adakan sidang akhbar dengan akhbar Cina serta melakukan Laporan Polis dengan fitnah yang dilempar oleh Zahid itu.

Kerana Zahid orang Bagan Datoh maka saya gambarkan kerja jahatnya "mungkin" berterusan dengan dia boleh lakunkan cerita kononnya pelajar KEMAS kena halau keluar dari bangunan pada hari pertama persekolahannya. Saya ingatkan di Terengganu dia sudah pernah buat tidak mustahil berlaku di Perak .

Alhamdulillah Hj. Haris faham apa yang ana maksudkan dan akan melakukan tindakan susulan dari permohonan ana tadi.
Begitu juga kepada pemimpin Pakatan Rakyat diseluruh Perak saya berharap mereka melakukan sesuatu dan bertindak dengan sewajarnya dalam menangani permasalahan ini. Buktikan kita tidak ganggu Tadika KEMAS mereka dan semuanya adalah Fitnah dari Zahid Hamidi.

Jahat sungguh......