18 Februari 2009

Elezabeth Wong tawar letak jawatan.

Dalam sidang akhbar sebentar tadi ADUN Bukit Lanjan, Elizabeth Wong telah menawarkan diri untuk meletak semua jawatan iaitu sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor dan ADUN Bukit Lanjan.

Kalaulah perkara ini menjadi realiti maka pertarungan PR dan BN akan berlaku di tiga bukit, Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Bukit Lanjan.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn letak jawatan teruskan perjuangan menuntut keadilan

Tanpa Nama berkata...

Drs,Khabarnya foto itu diambil oleh bekas teman lelaki nya.Kalau di Barat itu bukan isu tetapi nudist satu seni.Tetapi bila jadi pimpnan akhlak jadi taruhan.Langkah meletak jwtn adalah tindakan yg betul.Kalau pun masih ingin berbakti pd pengundi masih byk cabang nya lagi kecuali YB Hii yg mengidam Camry... Ma Xiao Xze

Tanpa Nama berkata...

Orang Pakatan takde taktik yang samake? Takan orang BN semua baik-baik belaka? Aku dok tunggu-tunggu juga kot ada apa-apa dokumen,photos atau apa saja yang mengaitkan BN dengan perbuatan jahat sebab kebanyakan orang atas pagar mcm aku perlu bukti ie video Menteri Kesihatan dulu,kes Lingam dll, baru kami bertindak seperti kala PRU12 tahun lepas..

Unknown berkata...

harap2 jgn la letak jawatan sbb ADUN BN yg ada salah laku seks sebelum ni pun tak letak jawatan, lg2 org islam. kenapa kita nak hukum elizabeth wong ni? kalo betul gambar tu diambil tanpa kerelaan, maka tidak timbul masalah moral!

Tanpa Nama berkata...

Seorang pemimpin masyarakat bukan sahaja kena bersih tapi hendaklah kelihatan bersih. Aku sokong jika Elizabeth Wong letak semua jawatan termasuk sbg ADUN Bukit Lanjan..sekurang-kurangnya dapat mendiamkan Khir Toyo dan juak-juaknya..pasal kerusi aku yakin PR mampu pertahankannya jika pilihanraya diadakan..

Tanpa Nama berkata...

Inilah contoh pemimpin yang perlu dihormati, bukan hilang & akhir sekali mengumumkan keluar parti & menyokong puak lain.. Kalau dok dalam parti yang satu tu skandal lesbian pun boleh dilantik menteri... x de masalah. tok imam UMNO pun boleh terima & sokong 100%!

Tanpa Nama berkata...

LEBIH MULIA DARI JADI KATAK JELMAAN!!!!

Tanpa Nama berkata...

...letak jawatan tu memang akan selesai masaalah, kalau di aniaya macamana? patutnya najib timbalan presiden umno tu dah 40 kali ganda layak letak jawatan . kalau ada maruah le...!

Tanpa Nama berkata...

tak payah la nak letak jawatan, bukan kamu sorang saja yang bogel,menteri dan bini bini menteri lain pun bogel juga. bezanya gambar kamu saja yang tersebar, tak lama lagi gambar mereka2lah pulak yang tersebar sebab zaman sekarang bukan boleh berselindung lama lama. zaman internet lah katakan!!...

Tanpa Nama berkata...

Khairul ko ni faham ke tidak tentang moral? ape jadahnya ko bercakap tentang moral seorang perempuan yg membawa masuk seorang jantan ke kamar tidurnya? Ini di akui Elly sendiri. Maknanya dia tahu gambar itu diambil oleh bekas kekasih, maka sudah tentu hukum dunia Elly ini dianggap tidak bermoral hukum akhirat haram, dan tidak layak menjadi pemimpin sebab beliau sendiri kencing berdiri maka kamu kamu sudah tentu kencing berlari.
Bukan masalah gambar sedang tidur tetapi kerana membawa balik jantan ke biliknya. Faham!

Nak jelas lagi tanya Elly berapa lama sudah dia buat kerja mcm tu, apakah kerana dia cina maka dia bebas melakukan apa sahaja dgn alasan privacy. Sudah tu menyalahkan orang lain pulak. bodo