20 Februari 2009

Gambar dan peristiwa.

Sebagai tatapan pengunjung blog cina islam, kami paparkan beberapa keping gambar yang diambil dalam 3 hari terakhir ini.
Jam 3.00 petang/18 Feb 09 - Laporan kepada SPRM terhadap Osman, Jamaluddin dan Hee.
Jam 4.00 ptang/17 Feb. 2009- Laporan Polis terhadap PM dan Pengerusi SPR di balai Polis Pekan Baru, Ipoh.


Jam 8.00 malam/16 Feb 09 - Taklimat Isu Perak degan LCD di Markaz Tg. Piandang.

Jam 5.00 petang/17 Feb 09 - Kenyataan Akhbar selepas laporan polis diBalai Polis Pekan Baru, Ipoh.

Bersama ADUN Menggelembu dan ADUN Canning di balai Polis Pekan Baru.


Jam 10.00malam/17 Feb 09 - Taklimat Isu Perak Markas UPU Sg. Megat Aris.


Jam 9.30 malam/18 Feb 09 - Taklimat isu Perak di Parit Tok Ngah.


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YB Lim....tahniah atas usaha yang tak kira penah lelah...PAS sokmo

Tanpa Nama berkata...

Sungai Kota tak pi kaa..??

joe penang berkata...

Tanya sikit.

Drs takde plan ke nak bagi ceramah kat Kpg Kedah. Kesian kami. Penceramah luar yg bagi penerangan isu kat Perak ni. Kalu drs sendiri bagi kat lebih baik? Drs yb kami. Timbalan exco lagi

Idham Lim (林川興) berkata...

sungai kota bersebelahan dengan UPU Megat aris. Untuk Kg. Kedah sedang dirancang bagi zon pekan Parit Buntar, jadual sedang disusun. Terima kasih dengan perhatian. Pejabat DUN bersana MTD Titi Serong sedang usahakan.

Tanpa Nama berkata...

BESOK..INSYAALLAH KALAU PERAK DAPAT BALIK..SULTAN ENNGAN TERIMA NIZAR ATAU NIZAR KEPARLIMEN...DRSLAH HARAPAN RAKYAT PERAK SEBAGAI PEMIMPIN..DOA SEORANG MARHAEN.

Tanpa Nama berkata...

YB... tarikh salah tu... bukan 08 tapi 09

Tanpa Nama berkata...

Mudah-mudahan YB. ustaz menjadi pemimpin harapan rakyat marhaen. Buktikan jebolan IAIN mampu menjadi pemimpin ummah yang terbilang, insyaALlah...Amin!!!

Tanpa Nama berkata...

nampaknya pengkhianat kita berani tunjuk muka kat ipoh.... tengok saja ke???

Adun Changkat Jering batal waran tangkap ke atasnya


IPOH: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering, Mohd Osman Jailu hadir di Mahkamah Sesyen Ipoh, jam 8.50 pagi tadi bagi membatalkan waran tangkapnya kerana gagal hadir di mahkamah, Selasa.

Beliau ditemani Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi yang kedua-dua menghadapi tuduhan rasuah seks berhubung satu projek pembangunan di Bandar Iskandar.

Tanpa Nama berkata...

kemelut perak memerlukan tahap pengorbanan yang tinggi dalam penerangan ke pada akar umbi,dan perlu dilakukan dengan berhati-hati agar tidak menyentuh sensitiviti perkara2 yang boleh mengeruhkan keadaan,setiap tindakan perlu ada perlu ada perbincangan semua pihak.sedia maklum kesilapan yang dilakukan kudeta bukan sedikit,ditambah ia dipimpin bakal PM peralihan kuasa,setiap ruang harus diberi penekanan,tinjauan dari masa kesemasa perlu dibuat,perlu digerakkan risikan agar semua yang bermotifkan pergaduhan/rusuhan dapat dibatasi awal,kita mesti pastikan talian hayat Be End ini tidak continue dengan kemelut ini.semua ulasan yang hendak diutarakan mestilah menepati konsep penerangan dan perkongsian maklumat/fahaman.jika kita peka pada alam sekarang,kita dapat merasai kepanasan melampau dan panas itu terasa bahangnya hingga ke sebelah malam.sehinggakan ade beberapa pakcik2 yang ditemui mengatakan "Apa ke bala kita ni,xpenah panaih mcm ni sekali".petang semalam saya juga sempat merasai tahap kepanasan yg dinyatakan hingga hampir senja walaupun duduk berhampiran sungai perak yang sedia maklum tiupan angin yang banyak.

Tanpa Nama berkata...

Drs,Mutakhir ini menyaksikan diari YB begitu padat sekali.Jemputan dtg dr akar umbi dan sekitar negeri.Byk isu perlu diterang dan dihurai sekali.Ramai yg belum arif apatah berhubung Daftar Tubuh dan Perlembagaan Negeri.Biar kaki kejang tapi jgn lupa jaga kesihatan.Biar sejauh mana YB pergi,sedap lagi masakan isteri. Ma Xiao Xze.