05 Mac 2009

KSN pula nak berpolitik !

Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd. Sidek Hassan berkata, Abdullah tidak boleh dianggap mengingkari arahan Speaker DUN Perak, V. Sivakumar kerana beliau hanya menjalankan tugasnya berasaskan peraturan sedia ada.

Mungkin sudah banyak hari KSN sudah gatal mulut untuk mengeluarkan kenyataan, namun walaupun lambat kita ucapkan syabas kepada beliau yang menambahkan lagi koleksi kenyataan "bodoh" dalam isu Sidang Tergempar di Perak.

Kata beliau , Setiausaha Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, Abdullah Antong Sabri yang digantung tugasnya telah bertindak betul berdasarkan peraturan apabila mengeluarkan kenyataan bahawa persidangan tergempar DUN negeri itu tidak boleh diadakan tanpa perkenan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.

Satu kenyataan yang sama nada dengan kenyataan pemimpin UMNO.

Kalau begitu saya cadangkan dia bertanding di Parlimen Bukit Gantang atau di Bukit Selambau untuk mewakili lambang kati. Tahulah nanti rakyat mengajarnya dengan kenyataan yang sangat tidak bertanggung jawab.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan apa.KSN saja nak cari publisiti murahan.saja nak buat kenyataan biar org kenal dia nanti.lepas nie semua berita kat TV laporan akhbar akan keluakan kenyataan dia. yg penting sekarang nie rakyat dah jelas dan faham apa yang berlaku di perak.lagi depa dok perbesarkan isu2 di perak,lagi mudah la untuk PR menang pilihanraya di Bukit GAntang nanti. lagi depa dok perbesarkan maslah di perak lagi orang meluat pada depa.contoh malam kemarin HUJAH di TV9.hangpa semua tengok tak cara zahid hamidi jawab soalan dari moderator prof Agus.adakah pemimpin mcm dia yang kita nak...?yang pegang bahagian AGAMA ISLAM di jabatan perdana menteri.cara dia menjawab hujah malam tadi pun orang ramai dah boleh nilai gaya dan gelagat dia yang terlalu angkuh dan sombong kata-kata yang dikeluarkan.

Tanpa Nama berkata...

depa ni kira apa janji perut buncit klau bodek gajah pun tumbang...pasai lepas pencen dapat jadi pengerusi syarikat GLc atau dapt projek krajaan...puak ni klau pr perintah kita antar pi kursus akidah kat pondok pasir tumboh..biar depa paham betul2 tentang islam

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam.....

KSN tidak berminat untuk berpolitk tetapi beliau teringin nak sertai KELAB PENCACAI UMNO yang ditubuhkan oleh Ahmad Said Hamdan.

Inilah yang dinamakan pelacur politik.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum KSN! Cuba anda fahami dan hayati nama penuh anda "MOHD SIDEK HASSAN" lebihkurang bunyinya "TERPUJI BENAR KEBAIKAN" Jangan lah anda menjadi barua/office boy/budak suruhan kepada UMNO,nanti takut2 disambar api neraka. Masyarakat melihat pemimpin UMNO itu sangat sinonim dengan RASUAH, PENYELEWENGAN, PECAH AMANAH, KRONI, ZALIM, RAKUS, DIKTATOR, PEROMPAK,PENCULIK, MENGUGUT,SAMSENG/PEMBUNUH DAN SEGALA MACAM LAGI YANG BURUK. oleh itu saya ingatkan janganlah libatkan diri anda dengan kelompok ini. Biarkanlah SPR,SPRM,PDRM mencabul dan menodai perlembagaan dan undang-undang (Rukun Negara)jangan pula anda menyeret rakyat untuk membenci anda.

Tanpa Nama berkata...

Salam. Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd. Sidek Hassan akan pencen pertengahan tahun ni. Ulasan dia tu bukan sebab gatal mulut. Kalau tuan2 nak tau ulasan 'ada makna' tu. Tgk la nanti pasti kontrak akan disambung..atau pun tgh lobi jadi calon.. hehe

Tanpa Nama berkata...

ksn extend sampai mati