28 Mac 2009

Laporan terbaru terhadap Osman Jailu di SPRM Ipoh petang ini.

IPOH: Satu laporan terbaru mengenai salah guna kuasa ADUN lompat Changkat Jering, Mohd Osman Jailu akan dilakukan di Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah malaysia(SPRM) Ipoh petang ini pada jam 3.00 petang. Demikian kenyataan rasmi dari pejabat ADUN Titi Serong sebentar tadi ,Drs. Khalil idham Lim yang akan membuat laporan tersebut.

Dijangka beliau akan hadir dengan pimpinan Pakatan Rakyat Perak, ADUN dan para penyokong. Rakan Media juga telah dimaklumkan untuk hadir sama.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Uji Minda anda:

Dimanakah maksud ayat dibawah ini biasa diucapkan?.

Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku, perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku.

zulmaras berkata...

Lapor jangan tak lapor. Biar dia rase rakyat benci nanti die terima musibah. Hidup osmang kering, Buang osman jailu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!