07 Mac 2009

Perhimpunan di IPOH : Emak ADUN juga dipanggil Polis.

IPOH : Emak ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Teja, Chang Lih Kang juga dipanggil untuk memberi keterangan di Balai Polis Pusat Ipoh pada jam 2.00 petang ini.

Pengesahan diperolihi dari ADUN berkenaan dengan katanya sebuah kenderaan pacuan 4 roda yang didaftarkan atas nama emaknya yang digunakan sebagai pentas untuk satu majlis ceramah yang juga dihadiri oleh YAB. DS. Nizar beberapa minggu lepas telah menyebabkan emaknya dipanggil ke balai polis.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam YB,

Entri yang ini buat saya ketawa. Lawak pagi pagi bagus juga. Hai apalah nasib. Polis ni bukan kata jadi budak suruhan dah tapi dah sampai tahap lembu dicucuk hidung.

Orang selatan

MSD KEMBARA SDN BHD berkata...

Gila semuanya dah jadi gila ..Umno Be End Gila Kuasa...Polis gila nak tunjuk kuasa dan dua-dua gila...jangan sampai umat islam tak berhenti qunut nazilah nanti betul-betul gila.....alamatnya tanjung rambutanlah rumahnya......nanti tak muatkan

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam.....

Sah depa nih dah gila babi.

Ya Allah Ya Tuhan kami, ambillah semula nikmat akal fikiran yang telah Engkau kurniakan kepada UMNO dan konco-konconya. Mereka menzalimi kami, Ya Allah. Ameen.

Tanpa Nama berkata...

Lembu jenis binatang tp ni orang...selagi umno perintah perkara mcm ni tetap terus berlaku,org umno sndiri x bleh nk hapus malah makin seronok nk buat yg hebat2 lagi.Namun percayalah pd janji Allah, dlm Quran Allah suruh umat manusia ambil peringatan tentang kehancuran umat2 terdahulu yang berlaku zalim. Ambil pengajaran kisah Habil dan Qabil...dua beradik sanggup berbunuhan, apatah lg kita hanya sebangsa? Bangsa melayu apa keistimewaannya? Apa kejayaan besar org melayu? Sumbangan pd dunia Islam? Melayu pd bangsa sendiri? Kita hanya berbangga melayu adalah beragama islam tp adakah semua melayu islam? dan jika islam apakah kita benar2 islam...mengapa hukum Allah cerca? Atau kita hanya islam pd LA'ILAHA ILLALLAH MUHAMMADARRASULULLAH..hanya tahu mengucap?

Ubaid Madani berkata...

polis ni..kerja yg mulia,menjaga keamanan..tapi kalu taat @patuh semborono,tanpa lojik akal...tu yg depa dok kata *polis anjing kerajaan*kita pun simpati juga ,tapi,,nak kata apa...depa pilih sendiri....kembalilah pd ajaran alquraan & sunnah,kerja apapun senang & harmoni