10 Mei 2009

Terkini 1.00 am : OKT di bawa ke IPD Manjung.

OKT yang ditangkap berkaitan penayangan CD DUN Perak dibawa ke IPD Manung. Seramai hampir 400 orang penyokong sedang berkumpul di Balai Polis Setiawan memberi tanda simpat kepada mangsa yang ditahan itu.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH, mengapa harus jadi begitu, dimanakah demokrasi di malaysia, apakah salah menunjukan yang benar. Nampaknya waktu kini ada orang tidak mahu kebenaran dinyatakan. YA ALLAH berilah kekuatan kepada hambamu dan kau balaslah kepada mereka yang menyekat kebenaran.

TEKONG DARAT berkata...

banyak betul anjing pengesan kat perak sekarang yer...
teruskan usaha YB

Prof. Era Pasca berkata...

kalau depa tak lepas kite duduk depan balai buat mogok lapar... !! geram sangat yb dengan mereka ni...

Tanpa Nama berkata...

Drs,Really appreciate your update.Ir Nizar pun ada sebut dlm Harakah hari ini how effective peranan YB dlm melapurkan kronologi Gelita 7 Mei hingga rakyat dpt laporan terkini.Gracias my dear YB. Thumbs up. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

buat cd tu banyak2 dan sebarkan secara percuma kepada rakyat malaysia.
harem jadah punya umno bn celakoi tul

Ubaid Madani berkata...

kalaulah taat pd Allah mcmtu huh aman malaysia ni..

Tanpa Nama berkata...

Malaysia - Negara Islam, negara demokrasi, negara berperlembagaan. Tetapi di sini, aturkan solat hajat kena tangkap, berdemonstrasi kena tangkap, tayang CD kena tangkap, hantar kek kena tangkap dan entah apa-apa lagi.
Perlembagaan? Boleh diubah sewenang-wenangnya tanpa disedari majoriti rakyat (seperti yang pernah dilakukan mantan PM) atau diketepikan sama sekali.
Islam? Malaysia mesti Negara Islam paling hebat di dunia sebab di sini, di negara Islam Hadhari ini, kita ada acara lumba lari BOGEL.....