10 Mei 2009

TERKINI 11.00 PM : Tayang peristiwa sidang 7 Mei, 2 ditangkap di Setiawan

Majlis makan malam DAP di SMJK Nam Hwa, Setiawan dicemari oleh gangguan pihak polis sekitar jam 11.00 malam tadi. Sepatutunya yang akan menyampaikan ceramah dalam Majlis itu ialah Speaker V. Sivakumar, Dato' Ngeh Khoo Ham dan Nga Kor Ming.

Dua yang ditangkap adalah pemilik kepada sistem pembesar suara seorang berbagsa Cina dan India yang menayangkan tayangan CD peristiwa sidang DUN 7 Mei . Difahamkan tayangan itu baru dimainkan sekitar 3 minit sahaja. Mereka telah dibawa ke Balai Polis Setiawan dan diiringi oleh Dato' Ngeh dan 100 orang penyokong.

9 ulasan:

nwo_wolfpac berkata...

Polis lagi,hey polis tak da kerja lain kah? dok asyik2 nak kacau orang. masa kat Permatang Pauh geng BN dok tayang Sumpah Saiful tak da pun Polis rampas sistem pembesar suara dan screen pun???

Puan Ainon Mohd. berkata...

Speaker V. Sivakumar adalah seorang "Putera Malaysia" sejati.

Beliau adalah pejuang pembela kuasa rakyat yang namanya akan kekal bersinar-sinar dalam sejarah tanah air!

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tulis blog - kena tangkap.
Pegang foto DYMM Agong - kena tangkap.
Pakai baju hitam - kena tangkap.
Sembahyang hajat - kena tangkap.
Berdiri di depan Restoran Haslam - kena tangkap.
Berdiri di depan pejabat DAP - kena tangkap.
Berdiri di depan balai polis kena tangkap.
Tengok ADUN-ADUN Perak - kena tangkap.
Tengok CD - kena tangkap.
Jual CD - kena tangkap.
Arahkan orang lain bunuh perempuan cantik - tidak kena tangkap.

ajoi berkata...

tu ler gaya 1 malaysia....dia yang punya so boleh buat ape je sesuka hati

Tanpa Nama berkata...

Drs,Mungkin nak sorok sumber yg 300 anggota polis menyerbu masuk ke Sidang Dewan Undangan Negeri tempohari kot? Kalau Reuters dah siar,New York Times dah published.Seantero dunia dah tahu tak kan rakyat Malaysia tercicir!Yg jelas imej polis dah tercalar balar.Sekarang Hisham dah mula rasa mcm mana beban Syed Hamid Albar.Dgn izin YB,gara gara dua ekur budak itam (Zamdri dan si SUK)haru biru satu negeri.Berapa byk sumpah seranah rakyat yg depa dpt.Aduhai buat silap hitam nya kulit tapi salah perangai diungkit. Nona Ratana Chulaborn.

Ubaid Madani berkata...

jom p mongolia,disana pasti tak kena tangkap....malaysia dah tak aman...

Babi negara berkata...

cd tu xde org share ke kat internet...?
share dlm 4shared.com dlm compressed format.

kalao besar sgt, pecah2kan jadi beberapa bahagian.

biar satu malaysia leh nampak keadaan sebenar dlm tu, n biar depa judge.

siarkan skali snarai undang2 yg PR patuh utk kekalkan speaker + undang2 yg Babi2 negara tu langgar utk rampas kuasa.

Pejuang PAS 2 All berkata...

polis bacul... mereka bukan polis tapi budak suruh umno dan BN, mereka semua tak solat sebab tak yakin kepada Allah yang rezeki kerja datang dari Allah. takut semua dibuang kerja, walhal rezeki mereka semua di tangan Allah. sah2 mereka smeua tak beriman kepada Allah. hei.. zaman pak lah ade gak islam hadhari diambil separuh2 dr agama, zaman NajibTuya tak tau la di buang abis gaknye islamnye.. macam mana generasi kite nk celik Islam.. Bangkit la wahai pemuda PAS dan PR, biar tidak dapat ape2 didunia hanya kezaLIMAN yang menimpa, namun diakhirat ganjaran pasti diperolehi.. hidup kita bukan berakhir dimasa tua, melihat anak2 senang, tapi hidup kita berakhir dan akan dihitung di akhirat kelak. sama2 kita perjuangkan islam kerana islam membawa kita kepada keadilan. undang2 quran, undang2 Allah.. da 1400 lebih negara yang menggunakannya sudah maju. walhal di britain pun org da kaji quran biarpun mereka bukan Islam

Tanpa Nama berkata...

wahai encik2 polis sekelian,
ragut.rempit,rogol,rompak,samun,bunuh,semakin berleluasa,sekarang mesti mat2 ragut,rempit & sebagainya tgh 'hooray' sebab polis tumpu nak tangkap org pembangkang ja,dah tak ambik tau dah depa nak merempit ka meragut ka,