03 Jun 2009

Gambar Stadium runtuh di Terengganu : Kerajaan BN Terengganu juga akan runtuh seperti ini !

Saya menerima panggilan dari sahabat kita dari Terengganu yang menyatakan kebenaran pihak blog : http://wargamarhaen.blogspot.com untuk dipaparkan dalam blog Cina Islam, terima kasih dengan Lensa wartawan kerajaan maya yang mengambil gambar dilokasi.

Bersiaplah BN Terengganu menyaksikan kejatuhan Kerajaan nya di Terengganu setelah runtuhnya Stadium Gong Badak ini.












































11 ulasan:

mat sabung berkata...

agak2 deme yg ni bleh repair lg ke? satu malaysia, rakyat didahulukan! dakpe, buat nok cepat siap, ranap pon cepat la gok!pitih royalti kang banyok agih?guane mung wak kijo lagunih!wak kije supe orang dok makang ah!pitih makang abih doh!, wak kije so kare dok sudoh!wak jahanang pitih rakyat he!eey...kang aku makang orang kang!

Awanama berkata...

ITU BARU STADIUM RUNTUH TUNGGU KERAJAAN UMNO TERENGGANU AKAN JATUH PULA.TAKBIRRRRRR

upindanipin berkata...

lepas ni kalo pegi mana-mana stadium.. jengok-jengok lah kat tiang, bumbung, dinding, lantai kut-kut ada retak sana-sini.. kalo ada jgn tunggu..

Aku tak minat langsung nak pegi stadium.. baik ada apa acara sekalipun.. dari dulu takut tengok bumbung tanpa tiang tuh..

wan X -YDP PKPMI berkata...

Habis jenis TV berita jam 8 duk ulas cerita dukacita ini. Apa yang aku agak - habis-habis kita jangan tuding sapa-sapa, biar siasat dulu, lepas tu senyap lagi...senyap lagi. Rakyat ganu rugi lagi...rugi lagi. Tu tak dak gempa bumi, aku pikir kalu gempa bumi 1 skala (Jauh dari bala) saja rasanya, abis licin hak buat untuk sukan Sukma rebah sembah bumi. Tu la, jika wat kija tak dapat restu dari rakyat alias tipu rakyat.

wan X -YDP PKPMI berkata...

Habis jenis TV berita jam 8 duk ulas cerita dukacita ini. Apa yang aku agak orang-orang besar komen - habis-habis kita jangan tuding sapa-sapa, biar siasat dulu, lepas tu senyap lagi...senyap lagi. Rakyat ganu rugi lagi...rugi lagi. Tu tak dak gempa bumi, aku pikir kalu gempa bumi 1 skala (Jauh dari bala) saja rasanya, abis licin hak buat untuk sukan Sukma rebah sembah bumi. Tu la, jika wat kija tak dapat restu dari rakyat alias tipu rakyat.

Pak Oncu berkata...

elom laqh copek copek tukar gomen malaysia ni,,, tukar yg bersih tampa rasuah,,,,,,,,,, YB YB PR bersih ke?????

wayne berkata...

RM270 juta satu stadim? giler apa ke? itu kualiti RM270 juta?. ish ish ish. rupiah kot

Awanama berkata...

Biarkanlah runtuhan ini. Tak payah repair. At least sampai PRU 13. Jadikanlah ingatan tentang jenayah UMNO terhadap rakyat!

Sathes Kumar berkata...

nak minta kebenaran copy entri nak masuk blog kita.. gmbr2 memang cantik... thank u....

Awanama berkata...

kalo korang pergi mne2 stadium,jgn lupa tgk bumbung,tiang,lantai,tangga mane lah tahu tkut runtuh lagi kan...

Awanama berkata...

semua tu takdir Allah...bukan kehendak kita...bagi yg kurang iman, mmg anggap ni mainan politik...yg salah akan berhadapan dgn Allah, jadi cuma berpegang pada yg satu, Allah tu ADIL..KALO Pas memerintah, apa yg boleh dibuat? just kutuk je pandai..taubat la...sama2 la kita berjuang demi islam...bkn politik yg gunakan nama islam...ALLAHUAKBAR...