15 Julai 2009

PAS Menang di Manek Urai

Calon PAS Hj. Fauzi Abdullah menang dalam PRK Manek Urai dengan majoriti undi 64 undi mengikut sumber yang saya perolihi sebentar tadi.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bala' (ujian) dari Yang Maha Esa untuk kita sama2 muhasabah..masih ada ruang dan peluang untuk melihat kembali ke dalam perjuangan samada ada masih di atas manhaj dan landasan yang betul..

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah..., walaupun org manek urai tak dapat nak merasa jambatan rasuah umno lahanat.., tahniah diucapkan buat semua org manek urai kerana memilih calon yang memperjuangkan islam.., taraf akademik bukanlah jaminan bagus atau tidak seseorang calon tersebut kerana di akhirat tuhan tak akan tanya belajar sampai mana, ada degree ke tak.., sebab skrg ni pun ramai org terpelajar yg haprak, satu sen tak guna.., syabas dan tahniah sekali lagi buat semua pengundi kerana tidak termakan rasuah umnonok

Tanpa Nama berkata...

sahih,sila tgk malaysia kini.com Takbir!!!

mammat berkata...

Alhamulillah tapi....

PAS dan PR kena buat post mortem kenapa majority terlalu sikit berbanding dengan pru12. Tentu ada tak kena dalam PAS terutamanya. Dalam kes ni jangan salah UMNO/BN..cuba muhasabah di dalam PAS sendiri..apa yang tak kena....

Pesanan berkata...

Kalau majoriti berkurang banyak itu memang kerana pengundi tidak berapa menyokong PAS dan bukan kerana undi hantu, PAS harus merenung kembali mengapa ini boleh berlaku di Kelantan?

Tanpa Nama berkata...

SAYA HARAP PAS DAN PR DPT BUAT POST MORTEM SELEPAS INI DAN BERMUHASABAH. TAHNIAH PAS DAN PR

Tanpa Nama berkata...

takbir!!! Allahuakbar. tahniah buat pas dan pakatan rakyat. meskipun demikian marilah kita bermuhasabah mencari di mana kelemahan pada prk kali ini berbanding pru yang lalu. syabas buat yb. abe uji.

ubatkuat berkata...

salam buat semua,,Alhamdulillah akhirnya tersungkur juga UBN kat manik Urai
buat YB ABE UJI..jalankan tugas anda dengan adil dan tidak mengira fahaman politik..TAKBIR

Baba siam berkata...

Tanianh kpd calon PAS!
Tapi PAS juga harus mengaji lebih teliti pasal pa undi majoriti hilang begitu banyak sekali berbanding dgn PR sebelum ni.
Kalau PAS ingin menang lebih kerusi di PR akan dtg...
Tengguk apa yg kerajaan PAS kedah buat lah ni terhadap bukan islam....peru ingat negara ni bukan 100% org beragama Islam.
Tengguk apa sudah jadi sesama antara tokoh2 PAS pusat....dan juga apa hubungan sulit dgn UMnoo....
Perlu ingat juga biasanya kita ditumbangkan kerana musuh sesama sendiri di hati bukan dgn musuh luar...

Nokia E 90 berkata...

wamakaru wamakarallah, wallahu khairul makirin.