21 Ogos 2009

SERAHAN SURAT RASMI ADUAN KEPADA D.Y.T.M RAJA DR. NAZRIN SHAH, RAJA MUDA PERAK DARUL RIDZUAN MERANGKAP YANG DIPERTUA MAJLIS AGAMA ISLAM PERAK BERKAITA

Oleh : safarizal saleh

MEMO

Kepada :-

Semua Editor dan Wartawan,
Media Massa.

Saudara / saudari,

SERAHAN SURAT RASMI ADUAN KEPADA D.Y.T.M RAJA DR. NAZRIN SHAH, RAJA MUDA PERAK DARUL RIDZUAN MERANGKAP YANG DIPERTUA MAJLIS AGAMA ISLAM PERAK BERKAITAN DATUK SERI DR ZAMBRY ABDUL KADIR MENGGUNAKAN MASJID UNTUK POLITIK

Adalah dimaklumkan bahawa Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) akan membuat serahan tersebut pada maklumat seperti berikut :-

Tarikh : 19 Ogos 2009 / 27 Syaaban 1430 (RABU)
Masa : 11.30 pagi
Tempat : Pejabat Setiausaha,
Majlis Agama Islam Perak,
Majlis Agama Islam & Adat Melayu Perak,
Tingkat 1, Kompleks Islam Darul Ridzuan,
Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab, Ipoh .

Serahan akan di ketuai oleh pimpinan Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

Semua wartawan dijemput hadir untuk membuat liputan. Terima kasih.

Saya yang menjalankan tugas,

SAFARIZAL BIN SALEH
Penolong Setiausaha,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.
(H/P : 013-326 6194)

6 ulasan:

Dol kakirempit berkata...

Salam YB,
Apa yang dibuat oleh MB tu. Takan nak smbhyang pun tak leh. Puak PAS ni mmg suka cari publisiti murahan. Yang dia org makihamun orang tak apa pulak.

Dah banyak program yang puak PAS buat dalam Masjid. Alasan yang dibagi,Politik dangan Islam tak boleh dipisahkan.

Sudah la tu. Carilah alasan lain nak meraih sokongan rakyat. Bukan semua orang bodoh boleh kena tipu. Budak2 kampung boleh la......

man berkata...

woi dol kakirempit, hang ni ngok betoila, dah umno kata politik lain, agama lain, so bertekadlah la dengan pegangan hampa tu. sudah2 la duk tipu melayu, puak2 UMNgOk ni dah tipu melayu 50 tahun dah. cukup2 la.

aku tak tau la hang ni islam ke apa, tapi politik dengan islam mmg tak boleh dipisahkan.kalu ko ni buddha, aku tak pelik gak dengan statement hang ni, tapi kalau islam tu ko ngucaplah .....

ko ingat budak kampung bodoh macam kau ke, dulu bolehla, internet tak da. sekarang aku kat kampung pun pasang internet, ingat lekehka orang kampung.

bertobatlah wahai dol kakirempit, pi ngaji kat masjid, sembahyang jangan tinggal, duk asyik rempit je, jiran pun marah..

Awanama berkata...

Betoi kata Man tu....Dol janganlah TOLOL sangat, sememanglah politik dan agama tak boleh dipisahkan, kalau tak tak adalah shurga dan neraka. Bongok...

akulajuki berkata...

Kerja buang masa belaker tuh!!!! Pikir balik apakah tindakan yang akan dilakukan oleh Nazrin terhadap MB yang dilantik oleh bapaknyer????

Ngabihkan bogheh yo!!!! lebih baik pakat ramai gi Permatang Pasir bantu jentera parti buat kerja TAPI waspada sikit orang ramai kat sana, HINI sangat mudah merebak dalam keadaan tersebut.

zila berkata...

mmmm...dunia sekarang.....

Awanama berkata...

Bagi orang UMNO, kalau dia guna Masjid untuk politik itu betul tapi kalau PAS guna masjid untuk politik itu salah. Selama ini PAS kata politik dan agama tidak boleh dipisahkan, UMNO yang sekular ni kata itu salah. Agaknya apa yang mereka kata dalam masjid? Nak kata ISA tu ikut al-Qur'an ke? Nak kata 4 Gigit itu HALAL sebab diberi kebenaran oleh kerajaan ke? Atau nak kata Islam tak boleh dipakai 100% di Malaysia?