10 November 2009

Ceramah bersama Naib Presiden PAS di Batu Gajah

Naib Presiden PAS, Dato' Mahfoz Omar berceramah di sini. turut bercerah ialah Speaker DUN Perak, YB.V.Sivakumar, Ketua Penerangan PAS Perak, Drs. khalil Idham Lim dan ADUN Simpang Pulai, YB Chan Ming Kai.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pokok sena tengah dilanda bajir tapi ahli parlimennya ada kat Batu Gajah?

Idham Lim (林川興) berkata...

untuk makluman, yb. mahfoz memang dalam perjalan dari parlimen balik ke kawasannya untuk meninjau mangsa banjir sebagaimana dia maklumkan semasa ceramahnya.

ZAMRI kecik's berkata...

pastikan semua mangsa dapat bantuan dengan telus dan segera.
masih ada lagi juak2 yang dok bikin propaganda...

masuksuku berkata...

salam pembaca
Dato Mahfoz sepatutnya bersidang sehingga jam 10.30 malam tadi tetapi memohon untuk keluar kerana ada appointment di Bt Gajah dan juga melawat mangsa banjir di Pokok Sena..
Mana orang umno di sana..sibuk mengira duit kot atau sibuk merancang sesuatu untuk negeri perak..

Admin berkata...

untuk pengetahuan saudara. YB Mahfuz memang mahu ke Pokok Sena, tetapi atas sebab perjanjian, YB Mahfuz singgah sebentar ke Batu Gajah untuk menyampaikan ceramah sebelum meneruskan perjalanan ke Pokok Sena. Beliau sanagt sibuk semalam sehinggakan hanya dapat mandi sekali sahaja. Terima kasih YB mahfuz. Ceramah anda sangat best. Kak midah tak boleh tido semalam.. hehehe... www.demokrasi93.blogspot.com

masuksuku berkata...

salam yb dan paeh
midah boleh tidor lena sebab dia dan kaum seumpama dengannya bukan tahu malu dan sedar..dia rasa dia betul..
buat kenduri pun semua sponsor..
masa buat bubur lambuk pun kerajaan sponsor tapi tulis nama dia..orang kat kawasan rumah dia di kg tersusun tu pun dah getik dengan sikap dia dan keluarga dia hanya sedara mara dia saja yang sokong sebab "masyuk" dan bangang untuk jadi hamba abdi..dan bangga sedara depa se ekor datuk

Tanpa Nama berkata...

Kecewa sikit sbb takde publisiti dibuat untuk majlis ceramah penting dan penceramah hebat yang dipanggil. Dalam deret rumah di mana YB berehat tu terdapat penyokong tegar UBN dan saya rasa dalam kawasan taman Jutaria pun majoriti adalah penyokong UBN. Sepatutnya peluang ceramah sebegini selain tiupan semangat utk penyokong patut dijadikan penggamit kpd penyokong tegar UBN menyertai kita sbb mereka ni memang rujukan utamanya Utusan dan TV je.