12 November 2009

GEMPAR : Siapa arah lepas orang mabuk kena tangkap di sebuah bar di Ipoh malam tadi ?

Terkini 8.30am : Saya sedang mengumpulkan maklumat untuk mengesahkan berita gempar yang berlaku di Ipoh malam tadi iaitu mengenai satu tangkapan besar-besaran kepada sekumpulan orang Melayu sekitar 100 orang yang minum arak disebuah bar di Ipoh malam tadi.

Yang ditangkap termasuklah "body gard" MB Kudeta Perak, SB, Polis dan tentera.

Malangnya semasa siasatan masih dijalankan kepada semua yang ditangkap sekitar jam 6.00 pagi tadi , sekumpulan orang tertentu yang dikaitkan dengan MB kudeta itu diarahkan dilepaskan orang pihak tertentu sebelum mereka disahkan positif alkohol atau tidak.

Berita berikutnya akan menyusul.

6 ulasan:

zackeye berkata...

Cari maklumat. Biar sah.

anakjatiperak berkata...

kalau dah lepas, cam na nak cari maklumat. Dilepas..maknanyer menghapuskan maklumat.
kira sah lah tu....maklumat awal pun mungkin dari orang yang menangkap.Jangan ingat semua yang menangkap tu orang "dia". ada gak orang drs.khalil

Tanpa Nama berkata...

Jgn cakap je... Bukti mesti ada.. Klo cakap je dah kira fitnah...

Tanpa Nama berkata...

kesahihan sumbernya....

Tanpa Nama berkata...

kita tidak sempurna dan sentiasa serta akan buat silap . Mungkin ada tekanan tertentu jd menyebabkan hal ini berlaku , Saya rasa biarlah perkara di selesaijabdkan secara lamanan .

Tanpa Nama berkata...

Adakah semua pengunjung kelab malam itu semua diwajibkan minum arak?...bukankah manusia berhak utk mendapat hiburan?Tidak kira pangkat,usia,status...tak kan nk kerja 24jam je kan?...u all pun lau dh hari2 menagdap muka bos,muak gak kan!...