05 November 2009

Solat hajat mohon kemenangan DS. Nizar ke mahkamah esok.

Berhubung dengan kes pembicaraan siapakah Menteri Besar Perak yang sah yang akan diputuskan di Mahkaman Persekutuan Putra Jaya esok, maka saya menyeru kepada seluruh ahli dan penyokong Pakatan Rakyat di seluruh negara dan di mana saja berada supaya melakukan solat hajat memohon dari Allah SWT. agar kemenangan berpihak kepada perjuangan Pakatan Rakyat.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita juga mendoakan BN tumbang di malaysia, kehakiman tak bebas, zaman najib..

Tanpa Nama berkata...

insyaAllah,

diharapkan masa menunaikan solat hajat, saf para jemaah/makmum hendaklah rapat i.e. bersentuhan bahu ke bahu supaya gangguan syaitan tidak terlepas lalu.
Dari itu baru dapat para jemaah/makmum dapat khusyuk dan semoga doa dimakbulkan

mack berkata...

AKUM APAKHABAR SEMUA= Solat hajat dan doa pasti kupohon semoga ALLAH merestui perjuangan DATO SRI NIZAR dan RAKAN2 PAKATAN mudah-mudahan berjaya jika gagal kita serah kepada ALLAH kerana dia lebih mengetahui dari kita. wslm

Tanpa Nama berkata...

negeri n ng malaysia lebih makmur, aman, dan berkah jika ubn dikuburkan...
1malaysia .. penuh dgn retorik, rasuah, salahgunakuasa pentadbiran, gejala runtuhakhlak dan 1001penyakit.. ni disbbkan niatpemimpin2 yg bengkok, rakus, tipu dll....dll...dll

Tanpa Nama berkata...

Kami semua akan doakan kemenangan MB Nizar. Allahuakhbar. Amin. Dari Hamba-hamba Allah yang mualaf.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualikum kepada semua pejuang-pejuang Islam, marilah kita sama-sama berdoa agar MB Nizar memperolehi kemenangan dan mengambil alih pemerintahan negeri Perak. Tabir...!