25 Februari 2010

Mohon bantuan buat penyakit kronik jantung berlubang

10 Rabiul Awwal 1431H
Email : anuarani








Assalamualaikum w.b.t,

Nama saya Adrianna Alysya Bt Mohd Hanib berasal dari Kuala Lumpur.
Umur saya 6 tahun 10 bulan. Saya mengidap penyakit kronik jantung berlubang yang serius sejak saya dilahirkan dan saya adalah Orang Kurang Upaya (OKU) iaitu tidak boleh mendengar, bercakap, dan berdiri. Boleh dikatakan setiap bulan saya dirawat dihospital.Saya memerlukan sejumlah bantuan kewangan daripada Tuan / Puan untuk meringankan beban kewangan ibubapa saya bagi :-

1 ) Membeli sebuah kerusi roda khas untuk kanak - kanak seperti saya, yang berharga lebih kurang RM 3,000.00
2 ) Membayar hutang Institut Jantung Negara lebih kurang RM25,000.00.
3 ) Menampung perbelanjaan kos rawatan saya dari masa ke semasa.

Dilampirkan salinan dokumen - dokumen yang berkaitan untuk rujukan Tuan / Puan. Saya merayu kepada Tuan / Puan agar dapat menghulurkan sedikit sumbangan sekadar yang mampu bagi meringankan beban kami sekeluarga.

Sebarang sumbangan harap dapat disalurkan ke akaun / atas nama :-
Adrianna Alysya Bt Mohd Ha nib
CIMB Bank A/c No 1427 006 1573 521

Sekiranya sumbagan Tuan dalam bentuk cek diharap dapat hubungi ibu saya Fazirah Bt Sidek 012 658 0456 / 013 695 3030
Harap dapat sebarkan e-mail saya ini kepada 10 atau lebih kenalan Tuan/Puan. Jasa baik Tuan / Puan saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Semoga Allah s.w.t sahaja yang dapat mem bala s budi baik Tuan/Puan.Saya doakan. Semoga Tuan/Puan sekeluarga dirahmati Allah s.w.t dan sihat sejahtera. Sekian,
terimakasih.

Adiranna Alysya




5 ulasan:

Awanama berkata...

semoga apabila pr memegang amanah rakyat malaysia nanti tidak akan timbul masalah ini. ingat lagi tabung jantunghatiku dulu. duit tu entah ke mana perginya. kenapa masih ada lagi penderitaan rakyat satu malaysia sebegini.

.... sementara tu marilah saudara ku tolong la anak ini.

Pusat zakat wilayah persekutuan ,mana hangpa duduk, tak kan buat tak tau aja. hari tu kata tak dak orang minta zakat kat kl. ini apa lagi ..keluarkanla duit zakat tu. bukan duit hangpa.
buat macam macam majlis, habis beribu tak kan nak tolong anak kecil ni tak boleh...

Awanama berkata...

Kesiannya..

Unknown berkata...

hutang dgn IJN tu usah dibayor...$ yg ada guna utk rawatan selanjutnya..$ seluor dlm para menteri2 pun lebih drp itu....hampeh punya satu msia..

Awanama berkata...

salam..
ada sumber yang cakap adik ni da kembali ke rahmatullah....
sekirnya benar, innalillah..
Al-Fatihah.

Awanama berkata...

Salam, Tuan, ada maklumat mengatakan adik Adirana ni telah meninggal dunia hampir setahun yang lalu.. Sila pastikan sumber sebenar. Afwan