07 Februari 2010

Terkini 6.41 pm : Sambutan di Bagan Serai juga luar biasa

22 Safar 1431H

Sesampainya di Pekan Bagan Serai di lapangan belakang Tabung Haji, laungan Bubar DUN dilaungkan oleh sekitar 200 orang yang sedia menunggu.

Selepas itu diadakan lawatan ke kedai sekitar pekan Bagan Serai dan Ds.Nizar mengetuai pengedaran risalah oleh petugas Unit Amal dan ahli rombongan yang lain.

Selain itu satu jamuan ringan diadakan untuk rombongan dan semua yang hadir di bawah pengelolaan sekretariat Pakatan Rakyat Bagan Serai.


9 ulasan:

Unknown berkata...

salam tuan punya blog...link blog hamba kat sini...tq

Tanpa Nama berkata...

rakyat seluruh negara sentiasa bersama pakatan rakyat perak

Tanpa Nama berkata...

teruskan perjuangan dengan gigih semoga berjaya

Tanpa Nama berkata...

UMNO sangat bimbang kekuatan pas perak yang begitu menonjol

Tanpa Nama berkata...

ketegasan untuk membubarkan dun perak menunjukkan kesungguhan pakatan rakyat berkhidmat kepada rakyat, bukan macam UMNO, berkhidmat untuk pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah atas usaha gigih semua Adun dan tahniah kepada YB lim yg bersusah payah menyampaikan maklumat ini. Semoga PR akan beroleh kejayaan pd 9HB ini dan seterusnya pilihanraya kelak InsyaAllah. Kepada YAB Nizar good luck for you.

dino.yp@gmail.com berkata...

200 org je, ingatkan 20,000

Tanpa Nama berkata...

salam,
200 orang dianggap luar biasa? kalau 20 000 baru luar biasa. saya rasa pr mesti bermuhasabah diri. ada yangbtidak kena dengan pari ini.

Briged Akhdor LR2 berkata...

ok ler tue buat spontan jer ....sekurang kurangnya xder ler sampai kene kerah ..mcm zambri kerahkan budak2 sek utk ramaikan majlis solat hajat ..kalao bn buat kerah kakaitanagn krajaan ..upah sana upah sini jnji kasi peramai..