29 Mac 2010

Dr. Mujahid dan Drs. Khalil sempurnakan perlawanan Bolasepak Liga GRS Sdn. Bhd.

Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid Yusof, ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim dan ADUN Sungai Acheh, Dato' Mahmud bin Zakaria(tengah) didampingi oleh Pengarah Urusan GRS, Hj. Abd. Rahman (kanan sekali berkopiah putih) sedang menyaksikan pertandingan akhir Bolasepak Liga GRS Sdn. Bhd. bersama Pemuda Sungai Acheh yang diadakan di Padang Bandaran Awam Parit Buntar petang tadi.

PARIT BUNTAR, 28 Mac :-Satu Pertandingan Bolasepak Liga yang dianjurkan oleh sebuah syarikat swasta Genius Red Star Sdn. bhd. (GRS) telah diadakan bermula sejak 9 Januari 2010 yang lepas dan acara kemucaknya ialah perlawanan merebut tempat ke 3 dan ke 4 serta paling kemuncak pertandingan akhir pada petang tadi.

Pertandingan secara liga yang disertai oleh sepuluh pasukan itu menyaksi pertemuan antara pasukan Seri Megat FC melawan Kampung Kedah FC bagi merebut tempat ke 3 dan ke 4. Perlawanan berkesudahan Kampung Kedah FC menang 5 - 1.

Pertandingan akhir pula adalah antara pasukan Kuala Bagan Tiang melawan pasukan Benang Biru. Pelawanan yang agak seimbang dengan aksi menarik dari kedua buah pasukan berkesudahan dengan Benang Biru menang dengan kelebihan gol 2-1.

Majlis Perasmian telah disempurnakan oleh Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid Yusof dan Penutupan serta penyampaian hadiah oleh ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim.



1 ulasan:

jemay berkata...

BRAVO Chelsea...... hehehe..