29 Mac 2010

Zambry sombong dan angkuh, tolak pelawaan PR.

12 Rabiulakhir 1431H.

Satu sidang media yang akan dikendalikan oleh Speaker Perak yang sah, V. Sivakumar bila-bila masa akan dimulakan berhubung dengan jawapan dari Zambry berkaitan dengan Sidang DUN Pada 4 Mac ini dan surat Jemputaan kepada Zambry dan Ganesan untuk berbincang berkaitan sidang itu pada 29 Mac ini.

Namun malang sekali Zambry menunjukkan kesombongan dan keangkuhannya dengan menolak mentah-mentah pelawaan tersebut dengan antaranya dipetik sebagai "budaya bulan mengambang" yang saya kira dapat difahami oleh semua pihak termasuk dirinya sediri.

2 ulasan:

Putra IJ80 berkata...

draputra80 berkata...
Zambry bukan Sombong....

Tapi Zambry Takut,kalau kalau ini akan menyebabkan die akan kehilangan kewibaan nya.,apatah lagi die selama ini di anggap MB Haram,atau MB Mahkamah.

Jagan marahkan die,kerana die tidak faham pepatah Melayu ada menyatakan "Ular menyusur Akar, tak kan hilang bisa nya".

Pada die jika Ular menyusur Akar akan hilang warna nya.,walhal sama sekali tidak.,maksud nya Jika Hitam tak kan jadi Kulit Sawo matang.

Atau dalam bahasa mudah nya,jika Mamak tetap Mamak tak kan jadi Melayu pulak.

Kah!kah!kah!

Jgn Maree!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Satu-satunya negeri yang mempunyai MB bukan Melayu tulen ialah Perak. Satu-satunya MB yang bukan Melayu tulen kini ialah Zambry. Era PM dari kalangan bukan Melayu tulen (tak payah sebut siapa) dan nenek moyangnya dari Kerala India telah berlalu.