18 April 2010

Lebih 10,000 Penyokong PR hadir di Hulu Selangor

Penyokong Pakatan Rakyat dari pelbagai bangsa termasuk orang asli hadir untuk memberikan sokongan, jumlah yang saya jangkakan ialah lebih 10,000 orang.


KUALA KUBU BARU : Seawalnya sebelum subuh penyokong Pakatan Rakyat telah mula memenuhi sekitar tempat penamaan calon yang diadakan disini. Blog Cina Islan dimaklumkan sekitar jam 6.30 beberapa masjid disekitarnya telah dipenuhi oleh rombongan dari berbagai tempat dari seluruh negara.

Semasa sampai di persimpangan masuk ke Pekan Kuala Kubu Baru tempat penamaan calon akan diadakan sekitar jam 7.00 pagi tadi, keadaan kenderaan telah bergerak perlahan . Kebanyakan tempat di pinggir jalan yang strategik telah diletakkan kenderaan .

Kedudukan tempat berhimpun kedua pihak dipisahkan dengan tempat yang agak jauh. Pakatan Rakyat ditempatkan di pekan Kuala Kubu Baru dan BN ditempatkan di hadapan mesjid disini.

Sebagaimana biasa keadaan peniaga yang mengambil peluang untuk mencari rezeki dimusim ini kelihatan meriah dan menyerikan lagi suasana. Dari pakaian sehinggalah kepada pelbagai jenis makanan dan minuman.

Saya sempat untuk berarak bersama calon serta pimpinan Pakatan rakyat yang lain sehingga tidak berapa jauh dari pintu tempat penamaan calon diadakan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

As salam mualaikum,selamat berkempen untuk semua,markas besar PAKATAN kat Bukit Sentosa di mana

Malaysiakuini berkata...

Layari http://pascawanganbukitsentosa2.blogspot.com