18 April 2010

Pertandingan 4 penjuru di Hulu Selangor

Pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor akan menyaksikan pertandingan empat penjuru. Mereka ialah P Kamalanathan (BN), Datuk Zaid Ibrahim (PKR) dan dua calon Bebas VS Chandran dan Johan Mohd Diah.

Demikian sepertiyang diumumkan oleh Pegawai pengurus Pilihanraya selepas tamat masa bantahan sebentar tadi.

10 ulasan:

ahmadnafiah berkata...

MB selamat berjuang habis-habisan, tapi yang kurang enak nya kenapa YB dari PKR ni banyak yang dah lari meninggal kawan. dengar-dengar Yb Wangsa Maju pun dah nak belah juga ni, apa cerita maruah kita dah menjunam ni.

Awanama berkata...

ok lah tu,kt tengok sape kuat

nizam berkata...

kalau lihat pada masa sekarang, kedudukan BN kurang selesa.Tp terlalu awal untuk diramal.Masih ada lg ke Yb yg nak lompak??? em...kalau dah tau tak boleh setia pd pati, tak payahle jd calon.selamat bejuan semua

Malaysiakuini berkata...

Lawan tetap lawan,
lawan mati-matian;
BN makin tak tahuan,
Hulu Selangor kan kita tawan!

Awanama berkata...

Salam perjuangan buat sahabat kita Zaid Ibrahim. Semoga kemenangan akan berada digolongan kita.Dengan ingatan tulus ikhlas dari Cordon Bleu, Chivas Regal, Remy Martin dan Hennessy.

johariNS berkata...

rakyat sokong pucuk pimpinan PR bukan tukang cucuk hidung pemimpin PR.Hidup PR!

Awanama berkata...

klu kita tgk, YB2 yang lompat ni sumer ada masalah yg mana BN boleh gunakan utk "sepit" diorg.. yg yb wangsa maju tu dgr citer la (tak tau sahih ke tak lagi ni) ada mistress.. so maybe isu ni yg akan "sepit" dia balik.. apapun perkhabaran tu tak tau sahih ke tak.. hanya kabar angin lalu...kalau salah, mohon maaf.. - Neo

anakjati Kuala Kurau berkata...

Salam perjuangan..
Nampak semakin MERIAH.. dalam seminggu dua nie.. BERJUTA-JUTA akan kedengaran akan diberi kepada penduduk HULU nie.. dulunya hulu tak sapa nak pi jenguk .. skrg ada duit nak bagi juta2.. beratus2 replika cek dah siap untuk disampaikan kepada penerima... belum pun kempen bermula sebuah sekolah telah menerima cek 'besar punya' tertulis nilai 3juta... betul ka yg ditulis dgn yg dapat ???? rakyat Bukit Gantang boleh jawab nie.. sbb kat bukit gantang depa bg 1 juta jer...
Ini lah .. UBN .. depa ingat dgn bagi duit .. bg harta benda.. RAKYAT jd TOLOL mcm puak depa... TOLOL tahap PELAHAP ... tak dpt sanggup jd BEBAS .. konon PEJUANG bangsa... BANGSA aper nak diperjuang ??? BANGSA atau BANGSAT ...
Kini RAKYAT takkan diTOLOLkan lagi oleh UBN .. RAKYAT akan BANGKIT menentang keJAHATan UBN.

Awanama berkata...

kepadaYB-YB yang lompat... ni doa kami sebagai rakyat yang beri kan kepercayaan kepada kamu :- Ya Allah Ya Rabbi... kami rakyat yang terasa teraniaya ini amat berharap & bermohon kepada MU Ya Allah... kami menadah ke2 belah tangan kami yang telah banyak melakukan dosa & kesalahan kepada mu.. maka kau Aniaya lah mereka adun2 yang lompat sperti mana mereka telah menganiaya rakyat 2 yang telah memberi kan kepercayaan & amanah kepada mereka... jangan lah kau izinkan mereka melata diatas muka bumi mu ini dengan sikap angkuh dan sombong mereka Ya Allah... Engkau yang maha mengasihani maka kau kasihanilah kami rakyat yang telah memberikan amanah kepada mereka adun-adun yang lompat Ya Allah... Kau timbulkan lah rasa resah gelisah dihati mereka & keluarga mereka... kau zalimilah mereka seperti mana mereka menzalimi rakyat2 yang telah bersusah payah untuk mereka... dengan Rahmat dan keberkatamu Maka kau maqbulkan lah doa-doa kami ini Ya Allah...

kuasarakyatperak berkata...

Insyaallah..kemenangan di pihak kita!