14 April 2010

MOHON PENJELASAN SEGERA : Pelawat dari web lucah....

Saya menerima satu komen di posting yang bertajuk "Blogger kecewa jadikan PAS sebagai mangsa" dengan nick :Tanpa Nama berkata...

yb... bila saya scroll ke bawah ,,terdapat pelawat dari laman web lucah, tak boleh buang ka link tu, tak sanggup tengok la...4/13/2010 3:12 AM

Namun setelah mencari dimana yang dimaksudkan saya gagal menemuinya, mohon pihak yang berkenaan sms kan dengan lebih jelas pada tajuk posting mana dan tarikh posting untuk pihak WM blog ini memadamkan dengan secepat mungkin.

8 ulasan:

DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN PARIT berkata...

Asian Gay Free Movie... ada dalam ruangan kekerapan pelawat di bawah sekali ruangan pelawat...harap maklum

munirah berkata...

Ustaz, saya ingat baik pasang Recent Comments Widget di side bar untuk mengesan komen-komen yang masuk... menyenangkan... di sini pun ada..!

Shalehudin berkata...

yg tu x leh nak buang, melainkan kurangkan jumlah view dia ke teratas sepuloh dulu...

Tanpa Nama berkata...

terima kasih yb, bila saya scroll sekali benda tu dah tak dak dah,...rosak sekejap mata saya tadi...ada cubaan sabotaj tu yb..

Mohd Fadli Yusof berkata...

menggunakan aplication web yg free memang macam tu..siapa saja boleh komen dan antar benda yg bukan2. antaranya feedjit (life traffic) atau mana2 widget yg ada iklan terutama widgeo. saya dapati banyak blogger menggunakan themes yg terdapat aplication yg tersembunyi ini, ia kan melambatkan komputer anda dan mendedahkan kepada ancaman virus.

Idham Lim (林川興) berkata...

alhamdulillah saya dah dapat kesan dan buang terus kekerapan pelawat di sidebar kanan, mohon maaf dan terima kasih dengan bantuan sahabat sekalian untuk kebaikan blog ini...

Ahmad Tarmizi berkata...

Widget kekerapan pelawat (e-referrer) tu OK, cuma kita kena letak filter.Saya letak filter dari awal dan so far takde masaalah

Geng Muda berkata...

Jaga-jaga dengan jarum SYAITAN yang tidak berbau...