26 Ogos 2010

MB Selangor kini benar-benar 'datuk'

15 Ramadhan 1431 H

KUALA LUMPUR, 24 Ogos: Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini menjadi 'datuk' yang sebenar apabila mendapat cucu pertamanya.

"Saya sekarang menjadi 'datuk' yang sebenarnya apabila anak perempuan saya selamat melahirkan anak lelaki yang sihat petang ini. Alhamdulillah," tulis Khalid dalam twitternya.

Kenyataan Khalid itu disambut oleh Lim Kit Siang melalui twitternya dengan berkata, "Tahniah dan selamat datang ke kumpulan datuk saya."

Bekas MB Perak, Datuk Sri Nizar Jamaludin menyambutnya dengan berkata,"syukur alhamdulillah YAB Tan Sri atas kelahiran cucu. Moga dua-duanya sihat. Sayapun baru 3 hari sudah dapat cucu kedua, boy."

Harakahdaily/-

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Taniah YB sekeluarga... saya tumpang gembira diatas kelahiran cucu YB. Knplah negeri saya tak dapat MB mcm YB? Tanggungjawab bertambah tu YB. Didik lah cucu dgn baik, jgn terlebih manja dan terkurang ajar.

karawilak berkata...

sy pun ucap tahniah juge...kpd MB SELANGOR,bertambahlah keluarga thn ni..dan thn2 seterusnya..dan bertambah ceria dipgi syawal nnti dgn cucu kesayangan..

Ganu berkata...

Tahniah YAB Tan Sri Khalid...
Dah daftar TAWAS ke belum tu...maaf, usik2 je