29 September 2010

Episod Drama "JANJI PALSU" akan kembali bersiaran..Tunggu di kaca TV anda

19 Syawal 1431 H
Oleh: Mr. President

Al-Fatihah buat arwah Chek Hashim Sulaima, ADUN Galas yang telah kembali ke rahmatullah sekitar jam 4.30 petang, 27 September 2010.

Semuga Allah mencucuri rahmat ke atasnya dan digolongkan dalam golongan hamba-Nya yang bertaqwa. Insya Allah.

Pergi Tak Kembali, itulah salah satu tajuk lagu nasyid yang didendangkan oleh Kumpulan Rabbani. sudah lumrah setiap kehidupan, sampai masa akan dijemput pulang.

Membawa amal di dunia berjumpa Tuhan. Tanpa mengira usia, bangsa dan keturunan, bila sampai masanya, kita akan dipanggil mengadap Tuhan.


Apapun, apabila insan yang begelar ADUN atau Ahli Parlimen yang meninggal dunia, pastinya terbanyang disetiap kita ni akan berlakunya suatu pesta yang tak akan dilepaskan oleh semua rakyat untuk mengikutinya.

Apa yang lebih molek digunakan untuk pesta ini ialah seperti suatu drama yang selalu ditayangkan di kaca-kaca televisyen. Drama kali ini bertajuk "Janji Palsu".

Sedikit masa lagi, episod drama Janji Palsu ini akan bersambung setelah hampir setahun menyepi selepas bersiaran di Manek Urai tempoh hari.

Para pelakon sudah siap bersedia untuk melakonkan watak masing-masing, sama ada watak jahat, watak komedi, watak baik, watak sadis, watak zuhud, watak ganas, aksi stunt, semua sudah lengkap. Cuma menunggu masa dari Tuan Peneraju Utama sahaja yang menjerit, "action!!!"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua orang UMNO dah kenyang makan taik zambry kadir