24 Januari 2011

BLOGGER YANG HIDUP HANYA MENGEMBANGKAN FITNAH, MATI LEBIH BAIK BUATNYA

19 Safar 1432H.
Oleh : WFAUZDIN NS.

BETAPA ruginya aku tak datang semasa perjumpaan Bloggers PR dengan MB Kelantan Tuan Guru Nik Aziz baru-baru ini. Bayangkan, seperti yang dilaporkan oleh KL Today yang mendedahkan satu blog pro-BN iaitu Papagomo mendakwa di dalam pertemuan itu setiap blogger yang hadir diberikan wang tunai sebanyak RM500, sebuah komputer riba laptop, kemudahan percuma talian broadband dan sebuah telefon mudah alih jenama Blackberry.

Tetapi, itu cuma kisah dari beberapa kisah fitnah dari Blogger paling bodoh yang tidak tahu bagaimana lagi untuk berhujah bagi mengampu Umno. Blogger ini fikir bahawa semua Blogger sama sepertinya yang hidup hanya memikirkan perut. Sebab itu jika dilihat pada perut Blogger ini dipenuhi dengan najis dan bangkai.

Bukan sedikit Blogger pro Umno seperti beliau yang hidup dengan memakan bangkai. Jenis ini kita percaya tidak pernah mendapat didikan agama sejak kecil dan beliau lahir pun mungkin semata-mata untuk membantu Iblis dan Syaitan untuk menyesatkan orang lain.

Jauhilah kita dari mendapat zuriat atau keturunan seperti Blogger ini. Di masa kecil tidak mahu mampus, apabila besar menyusahkan dan menyesatkan orang lain. Apa beza kerja beliau dengan Syaitan?

Aku setuju kita pakat-pakat adakan Solat Hajat untuk memberi kesedaran kepada Blogger celaka ini. Seandainya hidup beliau akan menghasilkan banyak lagi fitnah, mati tentulah lebih baik untuknya agar dosanya tidak bertambah.

5 ulasan:

merbok berkata...

bukan semua orang islam masuk syurga.. itu semua mainan dunia.. hasbiyAllah.

Awanama berkata...

ITULAH SEBAIK-BAIKNYA BAGI ORANG YANG BERSIKAP BEGITU..AMIN

Kuda Perang berkata...

Ya.. Ya Allah hancurkanlah fitnah -fitnah dan tukang-tukang fitnah itu...

Hamdan Rukun berkata...

BETUL. TAPI BAGITAU JUGA PADA TUKAR TIUB, TRANUNG KITE. BIAR SAMA SAMA KITA DAPAT HIDAYAH.

Qaseh Bonda berkata...

Kesiannya kat depa. Depa kata macam tu pasai depa yang dibekalkan macam tu..tu la pasai pandai sembang bab bagi tu bagi ni. Jangan kata laptop, rokok pun orang supply nak bagi depa gebang sampai pagi.

Anak bini di romah kebulor tak makan. Depa sedap2 pakat dok balun nasi kandaq free.

Puak2 ni memang jahil sampai mati. Lebih hina dari babi.