09 Mac 2011

ADUN Titi Serong dan Sinar Harian raikan anak-anak yatim

4 Rabiulakhir 1432H. [MOD] -
PARIT BUNTAR : Prihatin dengan nasib dan kebajikan anak-anak yatim, Sinar Harian dengan kerjasama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN)Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim Abdullah telah menganjurkan majlis meraikan anak-anak yatim sekitar Parit Buntar Sabtu lalu, di Parit Buntar Inn, disini.

Seramai 20 anak-anak yatim sekitar kawasan itu diraikan di dalam satu majlis ringkas yang dirasmikan oleh YB ADUN yang turut menyampaikan sumbangan.


Khalil yang berkongsi pengalaman menjadi anak yatim sejak berusia 10 tahun turut memuji langkah Sinar Harian, malah keprihatinan Sinar Harian itu sangat menceriakan anak-anak yatim pada hari tersebut.

"Majlisnya ringkas tetapi bernilai besar disisi Allah swt. kerana kita meraikan anak-anak yatim yang sangat memerlukan.."

Apa yang dianjurkan oleh Sinar Harian wajar dipuji kerana ia mampu menarik minat masyarakat, berjaya memberi kesamarataan dalam setiap berita dan program tanpa melupakan golongan yang memerlukan, " katanya.

Sinar Harian turut mendapat kerjasama penaja-penaja seperti Nasmir Nasi Kandar, ABM Zulaikha Sdn Bhd., Butik Borong Bandar Perda, Kedai Wahab Bandar Perda, Perniagaan Rohaya dan Abu Bakar, Hasan Ibrahim, HNI Enterprise, dan stesyen minyak Petronas Nibong Tebal, yang menyumbangkan barang keperluan.

Penang Cop Bikers turut hadir meraikan dan memeriahkan majlis.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mmg terbek