12 Mac 2011

Gambar Dataran MPKB 11 Mac 2011

06 Rabiulakhir 1432H. [MOD]. Tazkirah YAB. Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz Nil Mat mendapat perhatian dari ribuan pengunjung tetap dari seluruh pelusuk negara dan anak jati Kelantan pada setiap pagi Jumaat.

Pada Jumaat 11 Mac 2011 semalam, sebelum tuan Guru menyampaikan kuliah tafsir Al Qurannya, ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim terlebih dulu mengisi tazkirah slot pagi sekitar sejam.















Gambar : FB Khiruddin Tok Ngulu

4 ulasan:

garagaikareng berkata...

Alhamdulillah, cahaya bulan purnama semakin terang, suasana beginilah yang ditakuti oleh musuh-musuh islam, saya berharap ianya diikuti oleh negeri-negeri lain, pemimpin seperti inilah yg kita perlukan, memenuhi dada kita dengan ilmu agar mencapai darjat taqwa, bukannya pemimpin yg merasuah rakyatnya dgn harta keduniaan demi kuasa yg sementara.

garagaikareng berkata...

Tahniah khalil idham lim, anda salah seorang yang layak untuk dicalunkan menjadi PM malaysia, InsyaAllah akan tiba suatu masa, saya cadangkan dlm pru 13 anda tanding parlimen lawan brahim raja katak, TGNA insyaAllah akan bersetuju, rakyat perlu dibawa keluar dari kepompong kejahilan, kekhurafatan dan kesyirikan fahaman yg dibawa oleh UBN. Apabila rakyat faham islam yg sebenarnya (rahmat seluruh alam), UBN dan sekutu-sekutunya akan resah gelisah.Takbir!

Tanpa Nama berkata...

Tersilap tulis tahun bukan 2010 tp 2011. Mohon perbetulkan.

Tanpa Nama berkata...

Orang memperlekeh YAB TGNA perlu melihat diri mampukah berkuliah ditempat tersebut selama lebih 20 thn ? Moga moga Allah terus memberkati usaha mujahid ISLAM ini. sebelum nak mencabar beliau cabarlah diri sendiri untuk adakan kuliah semacam ini untuk dua tiga tahun dan nilailah sambutannya. TAKBIR !