23 Mei 2011

Undian BN Tiru Buku Jingga

20 Jamadilakhir 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR, 23 Mei: Mulai semalam, undian sedang dilakukan terhadap tajuk muka depan Harakah, wajarkah perkataan "BN TIRU BUKU JINGGA" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Undian ini terbuka kepada semua pembaca dan mereka boleh mengundi sama ada untuk setuju atau tidak setuju atau tidak pasti dengan pilihan tajuk berkenaan.

Sejauh mana popularnya tajuk ini digunakan sebagai tajuk utama akhbar Harakah akan dilihat dalam dua hari ini, hari ini dan esok.

Manakala pada hari Rabun nanti, pembaca akan mengundi tajuk lain pula. Untuk membuat undian tinjauan@harakah, boleh terus kepada link http://myharakah.net.

Sementara itu, seramai 324 undian sahaja diperolehi terhadap tajuk edisi sebelum ini, wajarkah perkataan "NAK TAWAN KELANTAN TAPI JAMBATAN TAK SIAP" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Keputusan undian bersetuju adalah pada tahap 81.48 % atau 264 undian berbanding dengan 56 undian sahaja atau 17.28 % sahaja yang tidak bersetuju dengan tajuk tersebut.

Terdapat 4 undian atau 1.23 % pula yang memilih tidak pasti dengan tajuk tersebut sesuai digunakan sebagai tajuk utama.

Untuk melihat keputusan terperinci terhadap undian yang telah dilakukan, boleh terus kepada link http://myharakah.net/polls.php

Harakahdaily

Tiada ulasan: