30 Mei 2011

Undian segera tajuk PRU Julai

27 Jamadilakhir 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR, 30 Mei: Mulai semalam, undian sedang dilakukan terhadap tajuk muka depan Harakah wajarkah perkataan "PRU JULAI" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Undian ini terbuka kepada semua pembaca dan mereka boleh mengundi sekali sahaja sama ada untuk setuju atau tidak setuju atau tidak pasti dengan pilihan tajuk berkenaan.

Sejauh mana popularnya tajuk ini digunakan sebagai tajuk utama akhbar Harakah akan dilihat dalam dua hari ini, hari ini dan esok.

Manakala pada hari Rabu nanti, kita akan mengundi tajuk lain pula.

Untuk membuat undian tinjauan@harakah, boleh terus kepada link http://myharakah.net.

Sementara itu undian semakin meningkat, 616 undian diperolehi bagi"MYKAD SEGERA ANCAM NEGARA" berbanding dengan seramai 530 undian telah diperolehi terhadap tajuk edisi sebelum ini, wajarkah perkataan "BN TIRU BUKU JINGGA" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Sehingga kini, undian terhadap “PUTAR BELIT NAJIB” adalah yang tertinggi dengan 1,090 undian.

Untuk melihat keputusan terperinci terhadap undian semasa dan yang telah dilakukan sebelum ini, boleh terus kepada link http://myharakah.net/polls.php

Keputusan undian bersetuju "MYKAD SEGERA ANCAM NEGARA" adalah pada tahap 97.4 % atau 600 undian berbanding dengan 7 undian sahaja atau 1.14 % sahaja yang tidak bersetuju dengan tajuk tersebut.

Terdapat 9 undian atau 1.46 % pula yang memilih tidak pasti dengan tajuk tersebut sesuai digunakan sebagai tajuk utama.

Harakahdaily/-

Tiada ulasan: