21 Jun 2011

Retreat Pemuda PAS Perak bincang persiapan PRU

19 Rejab 1432H. [MOD] -

(PARIT) - Dewan Pemuda PAS Negeri Perak telah melaksanakan program 'Retreat' di dalam persiapan menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke - 13 nanti untuk menyusun langkah persiapan jentera Pemuda PAS.

Program yang diadakan di Kampung Selebuh, Parit telah menghimpunkan semua pimpinan Dewan Pemuda PAS Kawasan seluruh Negeri Perak bagi membincangkan persiapan jentera Pemuda PAS di semua peringkat dalam PRU 13 ini nanti.

Dalam ucapan perasmian pembukaan oleh Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak, Dr Raja Ahmad Al-Hiss meminta agar Pemuda PAS bekerja secara koletif bersama Pemuda Pakatan Rakyat (PR) untuk berdepan dengan Umno / Barisan Nasional (BN).

Manakala di dalam ucapan perasmian penutup pula oleh Ketua Pemuda PAS Perak, Zawawi Hassan meminta agar kemahiran bersepadu daripada Pemuda PAS nanti agar dapat mencapai kemenangan PR dalam PRU 13 nanti.

Program bermalam tersebut telah meluluskan resolusi agar Pemuda PAS Perak perlu menjadi tonggak kemenangan PR dalam PRU 13 dengan cemerlang dan memastikan setiap sentuhan kepada pengundi muda dapat dicapai.

safarizal saleh

1 ulasan:

muasz berkata...

askum...selamat bertugas kpd smua pekerja Islam.Pengundi menunggu anda d pintu depan rumah mereka...