09 Jun 2011

Undian tajuk Kabinet Pilihanraya

7 Rejab 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR, 9 Jun: Mulai semalam, undian sedang dilakukan terhadap tajuk muka depan Harakah, wajarkah perkataan "KABINET PILIHANRAYA" digunakan sebagai tajuk berita utama.

Sejauh mana popularnya tajuk ini yang merupakan respons Presiden PAS terhadap keputusan pemilihan PAS dalam muktamar ke 57 yang baru berakhir digunakan sebagai tajuk utama akhbar Harakah akan dilihat dalam tempoh dua hari ini, hari ini dan esok. Manakala pada hari Sabtu nanti, kita akan mengundi tajuk lain pula.

Undian ini terbuka kepada semua pembaca dan mereka boleh mengundi sekali sahaja sama ada untuk setuju atau tidak setuju atau tidak pasti dengan pilihan tajuk berkenaan. Untuk membuat undian tinjauan@harakah, boleh terus kepada link http://myharakah.net.

Sementara itu populariti undian bagi tajuk "MEMBANGUN NEGARA BERKEBAJIKAN" yang merupakan tema uacapan dasar Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang pada muktamar ke57 yang baru berakhir telah meningkat kepada 472 undian sahaja berbanding dengan seramai 123 undian telah diperolehi terhadap tajuk edisi sebelum ini.

Untuk melihat keputusan terperinci terhadap undian semasa dan yang telah dilakukan sebelum ini, boleh terus kepada link http://myharakah.net/polls.php

Keputusan undian bersetuju bagi tajuk " MEMBANGUN NEGARA BERKEBAJIKAN" meningkat lagi kepada 95,55 % atau 451 undian berbanding dengan 19 undian sahaja atau 4.03 % sahaja yang tidak bersetuju dengan tajuk tersebut.

Terdapat 2 undian atau 0.42 % pula yang memilih tidak pasti dengan tajuk tersebut sesuai digunakan sebagai tajuk utama.

Harakahdaily/-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sangat sesuai, bagi UMNO tak sesuai sebab, tak mahu Pakatan Rakyat bersedia