24 Ogos 2011

Sekitar Infaq Ramadhan Idham Care di Parlimen Kuala Kangsar

24 Ramadhan 1432H. [MOD] -
Azmi Abdul Aziz



KUALA KANGSAR: Baru-baru ini telah diadakan 4 majlis penyampaian sumbangan kepada fakir miskin di Parlimen Kuala Kangsar oleh Idham Care . Hadir sama dalam semua majlis penyampaian itu ialah Pengerusi Idham Care , Drs Khalil Idham Lim .

Ketika ditemui beliau mengucapkan terima kasih kepada penyumbang yang telah memberikan sumbangan kepada Idham Care dalam bentuk wang ringgit dan juga keperluan barangan keperluan dapur sebagai bekalan tambahan kepada mereka yang memerlukan.

"Sesungguhnya dengan sokongan semua pihak yang bermurah hati menyalurkan bahan keperluan dapur dan wang ringgi sehingga berjayanya program sumbangan tersebut. Oleh itu saya mengucapkan berbanyak terimakasih kepada semua penyumbang yang budiman" Katanya.



Di antara lokasi penyampaian yang turut dihadiri oleh Drs. Khalil idham Lim yang juga merupakan ADUN Titi Serong di Parlimen Kuala Kangsar ialah di zon Ulu Kenas, zon Ulu Piul, Manong dan Taman Maju. Sumbangan diagihkan kepada 300 fakir miskin yang layak dan telah dikenal pasti di Parlimen Kuala Kangsar.

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada Lajnah Kebajikan PAS Kawasan Kuala Kangsar yang turut membantu menjayakan program seperti menyediakan senarai penyumbang dan persiapan tempat untuk majlis penyerahan bantuan kepada fakir miskin yang layak.

Drs. Khalil juga semasa ditemui menjelaskan sumbangan yang sama juga sedang dan akan dilakukan di DUN Titi Serong yang melibatkan sekitar 400 orang fakir miskin.


Tiada ulasan: