20 Mei 2012

Samseng Bermaharajalela: Najib Butakah?

28 Jamadil Akhir 1433H. [MOD] -

Ambiga Sreenevasan terpaksa membatalkan hasratnya untuk berucap di majlis High Tea anjuran Kelab Penyokong PAS di Merlimau , Melaka apabila pihak polis gagal untuk memberikan perlindungan keselamatan kepadanya.

Sekumpulan 200 samseng berpakain T-Shirt merah telah merusuh dan menganggu majlis tersebut.

Kumpulan tersebut dipercayai dari samseng Melayu, Perkasa, telah menghalang jalan masuk ke majlis tersebut menyebabkan hadhirin terpaksa menggunakan jalan kampung.

Ambiga membatalkan rancangannya apabila polis hanya mampu menasihatkannya supaya tidak menghadiri majlis tersebut tanpa berbuat apa-apa terhadap kumpulan samseng tersebut.

Adun Ayer Keroh, Khoo Poay Tiong telah diserang. Begitu juga Adun Bandar Hilir , Tey Kok , sewaktu mereka mahu meninggalkan majlis tersebut.

“Sebutir batu mengenai saya, dan beberapa biji telor mengenai kereta kami. Cermin tingkap kereta seorang ahli kami telah pecah,” katanya (lihat gambar atas)

Inikah yang dimegahkan? Kononnya Malaysia ini selamat? Apa polis kita buat? Nak kata duduk-duduk goyang telor pun tak mungkin, sebab polis kita ni nampaknya sudaah tidak ada telor!

Dan bertambah pelik lagi, para pemimpin Umno/BN senyap sepi seolah-olah mereka merestui kerja-kerja ganas samseng begini. SUMBER

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu baru sikit jauh dari perangai bodoh bersih 3.0 amik kau...................

Tanpa Nama berkata...

baru betul2 kau..........

Tanpa Nama berkata...

apale si jezlee pit buat???kalau ada arwah USTAZ GHAUS TAULA KAU LANGIT TINGGI RENDAH

HUDA AL HADI berkata...

POLIS DAH LETIH KEJOR ORANG BERDEMONSTRASI BILA BERLAKU SAMUN SAMSENG KA MEREKA DAH PEKAK BADAK TAK TAHU NAK BUAT APA. lATIHAN UNTUK ORANG BERDEMOSNTGRASI SAHAJA DAN DAH LUPA TATACARA LAIN.

Tanpa Nama berkata...

memang sudah di rancang aqwal2 lagi,..sudah kerja UBN,..PIHAK POLIS PULAK TAKUT BERTINDAK,..MASAALAHNYA NANTI BOS MEREKA AKAN DI NESIHATKAN BERHENTI,..JAUH BSEKALI KENAIKAN PANGKAT SERTA PERKURNIAAN BINTANG KEBESARAN,.BILE KEISTIMEWAAN SEMUA TU DAH TA ADA,..PAYAH LAH NAK BAGI MAKAN ANAK BINI DENGAN DUIT HARAM,..BERTAUBAT LAH WAHAI POLIS,..HIDUP KAMU DI DUNIA INI HANYA SEMENTARA SAJA,..DIAKHIRAT NANTI TERIMA LAH HABUAR UNTUK KAMU DARI Allah Swt,...