01 Jun 2014

Alhamdulillah, kesihatan Presiden PAS semakin baik

3 Sya'aban 1435. [MOD] -

KUALA LUMPUR: Keadaan kesihatan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang semakin baik dan sudah boleh duduk di atas kerusi dan bercakap.

“Alhamdulillah TGHH sudah semakin baik keadaan kesihatan beliau. Beliau sudah boleh duduk di atas kerusi dan bercakap. Walaupun begitu beliau masih perlu berehat untuk menpercepatkan proses sembuh,” tulis Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar menerusi facebook Tuan Guru Abdul Hadi yang dikemas kini jam 6.00 petang waktu Istanbul atau 11 malam tadi.

Dalam masa yang sama, katanya pihak doktor pakar juga menasihatkan supaya beliau tidak menerima pelawat dalam tempoh dua hari ini untuk mengelakkan sebarang jangkitan baru.

“Pihak kami memohon berbanyak maaf sekiranya permintaan ini menyusahkan rakan taulan, sahabat seperjuangan yang berhajat atau yang sudah berada di Istanbul untuk menziarahi beliau,” ujarnya lagi.
Presiden PAS dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi di Medipol Universitesi Hastanesi, Istanbul kelmarin akibat masalah kesihatan. - HARAKAHDAILY 

Tiada ulasan: