24 September 2014

Azmin mulakan tugas di pejabat MB Selangor pagi ini

29 Zulkaedah 1435 . [MOD] -

Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali memulakan tugas di pejabatnya di Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam, hari ini. – Gambar The Malaysian Insider oleh Najjua Zulkefli, 24 September, 2014.
Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali memulakan tugas di pejabatnya di Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam, hari ini.
Menteri besar Selangor yang baharu Mohamed Azmin Ali memulakan tugasnya secara rasmi sebagai ketua eksekutif negeri terkaya itu, hari ini.

Azmin tiba di Bangunan Setiausaha Kerajaan (SUK) di Shah Alam kira-kira pukul 7.45 pagi tadi dan pertama kali masuk ke pejabat menteri besar Selangor di tingkat 21, lima minit kemudian.
Beliau akan memulakan tugasnya dengan mengadakan mesyuarat bersama ketua setiap jabatan dan juga Setiausaha Kerajaan Negeri  Datuk Mohamad Khhusrin Munawi pada jam 9 pagi ini. – 24 September, 20
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/azmin-mulakan-tugas-di-pejabat-mb-selangor-pagi-ini#sthash.Sir1UA75.dpuf

Tiada ulasan: