11 Februari 2009

Gambar MB Perak dihalang masuk pejabat.














18 ulasan:

Awanama berkata...

Drs. saya yakin bahawa kemenangan berada di pihak yang benar.
Saya berasa terlau sedih dan hilang keyakinan terhadap pemimpin negara ini.
Saya berdoa semoga pimpinan PAKATAN terus kuat semangat perjuangan demi mempertahankan ketuanan rakyat.
"Jangan takut dan jangan gentar ALLAH bersama mu"

Brahim Nyior berkata...

Apa nak jadi dengan negeri Perak yang kusayangi ini? Ada MB yang sah, dilarang masuk, rakyat memilih kerajaan untuk mentadbir, tapi dirosakkan oleh sistem lompat parti. Bila nak bubar DUN, ada yang halang...

Raja adil raja disembah, raja zalim .....?

Awanama berkata...

kalau azlan tak mau mb ds nizar,kita tabalkan nizar jd menteri bila peralihan kuasa nanti...jd berjuanglah utk menangkan islam di bukit gantang!!!nizar calon favourate yg dinanti...ALLAHUAKBAR!!!

yeop berkata...

sedih apa yang berlaku, DS Nizar tetap MB Perak. aku ahli Umno Pasir Salak, hidup kami aman semasa pemerintahan PR. Banyak pembaharuan dilakukan dari segi sosial, walaupun tidak dari segi pembangunan. Kita pun faham pembangunan apa kalau tak dapat peruntukan kerajaan pusat. Takbir

Awanama berkata...

DS nizar bukan setakat camry, Merc @BMW pun dia boleh pakai ler.... tak terliurnya DS Nizar ngan camry tu...

Hasbullah Pit berkata...

Menganggu saja pelapik itu.
Gambar aksi Ir Nizar tercemar.

Awanama berkata...

habih tu kalau tak terliur blah je la pulangkan la ape yang bukan hak.......
banyak income yang tak dapat nanti kalau die blah....

Awanama berkata...

Wei anonim!
Kalau ko nak merapu kat sini,baik ko carik blog umno sajer,merapula ko nak merapu bnyk mane pon!
Ko jgn main2 dgn aku!!

Awanama berkata...

smoga allah bg hukuman yg paling berat pda najib dn koncu2nya...trmasuk skali mnusia yg x sdar dr tu,dh trbiasa disembah trus mrasa drinya sehebat tuhan,hilang trus hormat aku pda sultan..bla dipikir3 balik btapa ramainya mnusia yg bodoh krana dh tlalu lma mengagung dn menyembah bliau,sdngkn bla mati nt sumanya sama disisi tuhan...sdarla sket wahai azlan shah,ntah esok ntah lusa nyawamu akan diambil...tp ialah kalu duit dh bnyak ditaburkn,maka mati dh lngsung x ingat lg...
biasanya bla hari jumaat sluruh org perak akan mngaminkn doa utk sultan tp jgn harapla amin dri aku krana aku akan tukarkn kpda laknat utk kau wahai azlan shah...laknatlah kau brsama najib dn koncu2nya....aminnnnn...

Awanama berkata...

Syabas di ucapkan kepada MB Nizar dan exco2nya. Ini lah sifat perjuangan yang negara kita perlukan.Sultan Azlan sepatutnya merasa bangga mempunyai rakyat yang berjiwa kental seperti mereka.Mereka ini merupakan ahli politik jenerasi baru yang berjuang bukan kerana kebendaan tetapi bersasaskan prinsip dan hanya takutkan Tuhan.Ahli politik UMNO mungkin menyedari hal ini dan harus di cantas terus supaya tidak merebak ke negeri2 lain.

Awanama berkata...

ENGKAU BODOH,TOLOL,WAHAI SI ANONIM.NAK TAHU NAPE AKU CAKAP CM TU??

Awanama berkata...

Kebanyakkan tak faham mengapa DS Ir Nizar masih menjadi MB. Mereka mengatakan bahawa DS gila kuasa walhal kita tahu siapa yang gila kuasa sebenarnya bila membelakangkan pilihan rakyat.

Awanama berkata...

Kesian UMENO.. Tergamak jadi LANUN rampas kerajaan yang sah semata-mata kebuluq ke CAMRY je..? kui3... Kasihan..kasihan.

Awanama berkata...

Tu lah dia UMNo. Dia anggap org lain sama mcm dia kebuloq dgn kebendaan. Rata2 dlm blog yg menyokong PR depa dok masuk sebut Camrylah.. rumahlah. Sebenarnya... depa yg kebuloq kat bebenda tu. Setkt Camry tu apalah sgt. Bkn MB je... adik beradik aku pun pakai mcm kereta rasmi yg YAB Nizar pakai. Tak yah jd MB pun leh pakai. Tu lah tahap pemikiran org UMNo dulu, kini dan selamanya lembab & dungu. Lagi depa bercakap atau berhujah... lagi terserlahlah kedunguannya.

Awanama berkata...

Lg satu sebut boneka. Bila kita mintak depa hujah yg menasabah atas tuduhan tu atau statistik ka.... tak dak pun. Yang ada emosional. Nak ingatkan kat org2 UMNo & bos2 depa. Nak jd pemimpin kena rasional bukan emosional.

Awanama berkata...

Orang BN ni mana fikir perkara lain. Yang ada dalam kepala mereka, macam mana nak pegang jawatan, lepas tu macam mana nak cari lombong emas. Janji masyuk, itu lah makanan mereka selama ini.

Awanama berkata...

Kalau teman nak kejo ke benda duit pompuan memanglah UMNO jadi pilihan tapi bila ingat mati esok tak sanggup teman dok dalam Api tu...

Awanama berkata...

YAB DS Nizar serta YB2 PR yang lain, teman doakan tuan2 sentiasa diberi kekuatan oleh ALLAH swt melawan iblis2 yang bertopeng manusia Islam Hadhari ini. Ameen ya RabbalAlameen!!!