05 Februari 2009

Saya memohon semua bertenang dan berdoa.

Saya meneriama ratusan malah mungkin ribuan panggilan dan sms dari semua rakan-rakan yang ingin tahu perkembangan terkini Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat. Namun saya memohon maaf dalam keadaan yang sama saya mempunyai komitmen yang lain, bayangkan kalau hampir setiap minit dari masa kesemasa saya menerima sms dan panggilan, jadi saya mohon banyak kemaafan kalau tidak dapat semuanya.

Kesimpulan dari itu saya mengambil kesimpulan banyak yang sangat bersimpati dengan apa yang berlaku di Perak saat ini.

Sehubungan dengan itu saya memohon semuanya bersabar dan sanggup menerima apa saja keadaan dan keputusan akhir dari kemelut yang berlaku ini.

Doakan kami semua tabah menghadapi cabaran yang berat ini, berat lagi mata memandang, berat lagi bahu yang memikul terutamanya YAB menteri Besar.