13 Februari 2009

Sidang akhbar jam 3.00 petang ini di Kediaman MB

Satu sidang akhbar akan di adakan bertempat di kediaman Menteri besar perak pada jam 3.00 petang ini. Pihak Media telah dimaklumkan mengenai perkara tersebut.

8 ulasan:

Unknown berkata...

Agak-agaknya kalau bn kemukakan usul undi tidak percaya pada YAB Ir. Nizar, boleh ker bn dapat undi tu?
28 undi dari BN
28 undi dari PR
2 undi calon bebas - penentu (Tp hadapi kes mahkamah)
1 speaker tidak boleh mengundi

Unknown berkata...

tp calon bebas 3 org tu takleh masuk ke dalam dewan sbb speaker dah cakap diorang letak jawatan...

Unknown berkata...

Situasi pertama:
3 orang kaki lompat tu xleh masuk,
jadi:
siapa speaker yang akan dilantik? bn? pr?
Mcm mana undi tidak percaya? 28-28?
Kalau speaker dari PR, bn boleh menang undi tak pecaya?
kalau speaker dari bn, peluang nizar kekal MB cerah! sebab, bn kurang undi. dah jadi 27 undi sahaja.

Situasi kedua:
speaker dari calon bebas (DUN Jelapang), mesti dia sokong lagi 2 calon bebas (DUN CJ dan B) masuk dewan DUN.
Kalau boleh mengundi, wallahualam
Allah Maha Mengetahui.

Awanama berkata...

kalau dah jenis putar alam tu.kita buat la camna pun.depa lagi terrer...
kita pusing kot ni.depa kilaih kot nu.kita pusing kot nu.depa kilaih kot ni...
hmmm....kalau dah jahat tu.jahat jugak lah...
jangan ada yang kena C4 lagi dah la...

Awanama berkata...

Salam! sebenarnye,MB Nizar rela terima risiko utk.kalah dlm. undi x caye tu, umpama cerita seorang pendakwah yg. mendedahkan rahsia jika raja benar2 nak bunuh dia ( guna panah dan sebut nama Allah yg. Maha Besar )setelah cubaan bunuh gagal beberapa kali.MB Nizar rela gugur jawatan asal guna saluran betul dan DUN Perak bubar , lalu raayat buat keputusan atas kertas undi. Bukan dengan suruh2 jer letak jawatan, macam cara raja purbakala....! SYABAS MB Nizar!!

Awanama berkata...

Cuba baca berita ni... Apa maksud RAJA2 MELAYU BARISAN NASIONAL?.... FIKIR2KAN LAH...
Sumber : http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Thursday/Mutakhir/20090212130130/Article/index_html
Kerabat Kedah cadang Karpal diharam ke Perak

ALOR SETAR: Persatuan Kerabat Di Raja Kedah (PKDK) mencadangkan supaya Pengerusi DAP, Karpal Singh diharamkan daripada menjejak kaki ke Perak kerana kebiadabannya terhadap Sultan Azlan Shah.
“Raja-raja Melayu Barisan Nasional membentuk kerajaan negeri bagi menggantikan kerajaan pimpinan Pakatan Rakyat.

“Tindakan Karpal adalah satu teladan yang tidak bertamadun dan ia dikhuatiri menjadi ikutan serta virus kepada individu yang mudah terpengaruh dengan hasutan sebegini,” kata Tengku Zainol.

Pelbagai laporan polis telah dibuat terhadap Pengerusi DAP itu kerana didakwa menghasut.


Beliau meminta Karpal Singh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Sultan Perak. — Bernama

Unknown berkata...

YA ALLAH, hancurkan lah pemimpin2 umno bn yang cuba merosakkan keamanan bumi mu Malaysia ini. Mereka melakukan rasuah Ya Allah, Mereka Menculik dan mengugut wakil2rakyat kami Ya Allah, mereka mengambil hak rakyat utk kemewahan mereka Ya Allah. Hancurkan lah mereka2 yang cuba merosakkan "kapal" ini Ya Allah.
Hacurkan lah mereka Ya Allah.
Hacurkan lah mereka Ya Allah.
Hacurkan lah mereka Ya Allah.

Unknown berkata...

raja2 melayu barisan nasional? huh~ ape kejadahnye tu.. kantoi dalam berita gak..haha nmpk sgt raja2 melayu duk bawak antu kopek ni..huhu~~