30 Mac 2009

Muhyiddin dalam keadaan ketakutan, nafi referendum rakyat.

"Pilihan raya kecil itu bukanlah satu referendum baik untuk pemimpin peringkat negeri Perak mahupun pemimpin peringkat Pusat." kata muhyiddin bila disoal oleh wartawan kelmarin.

Inilah bukti yang menggambarkan betapa takutnya BN kepada lautan manusia yang memenuhi Taiping kelmarin. Kalau bukan satu referendum, apa lagi alasan rakyat berkumpul dari dekatdan jauh dan tanpa diupah oleh mana-mana pihak.

Mereka datang sediri dari seluruh negara dengan biaya poket sendiri. Adakah datang dengan sia-sia sahaja ? tentunya mustahil kecuali dengan suatu referendum yang jelas bahawa "mengundi PAS untuk kali ini ialah undi untuk tolak Najib dan BN sebagai PM Malaysia yang baru ".

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah PAS.Memang ramai manusia di Taiping. Takbir!!! InsyaAllah PAS akan menang. Teruskan perjuangan

Tanpa Nama berkata...

Wak Muhyiddin ni tak tau ada professional2 Melayu di luar negara ni yang akan pulang memangkah Bulan dengan duit tambang sendiri dan tak kebuloq langsung duit haram....

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah PAS menang dan saya mewakili penduduk Bkt Gantang mengharapkan saudara Nizar nanti jgn menang undi saja tapi perjuangkanlah matlamat Islam yg sebenarnya, bukannya mengikut nasihat DAP semata-mata...

Tanpa Nama berkata...

Tepat sekali dan amat diharapkan bukan sahaja Nizar tetapi seluruh MP-MP PAS disamping menjalankan tugas sebagai seorang MP, agar dapat terus melaksanakan tanggungjawab, promosi, dakwah dll sebagai seorang Muslim sejati dan Muslim Contoh, supaya semua kaum Melayu, Cina, India dll dapat menerima Islam sebagai satu cara hidup.