08 April 2009

SUASANA HARI TERAKHIR BERKEMPEN

Berbagai suasana dapat kita lihat di hari2 terakhir kempen Parlimen B.Gantang. Yang pasti para pengundi yang berada diperantauan berpusu2 pulang bersemangat untuk menghukum BN! Menurut sumber, ada juga para pengundi PAS yang berada jauh diberi kemudahan pengangkutan bas pergi balik percuma hasil sumbangan para dermawan. Destinasi berkumpul di Taman Melewar.

Para petugas PAS juga tidak kenal erti jerih perih merayu undi, menjaga pos2 PAS, menjaga tempat pengundian agar tidak berlaku sebarang perkara yg tidak diingini dan bermacam2 lagi. Saya terkejut bila melihat semangat Dato Dr Hasan Ali yang merayu undi menggunakan kenderaan pacuan empat ronda mengulang2 pengumumannya secara live mengingatkan para pengundi mengundi PAS. Kalau BN guna tapejelah.

Semangat Penduduk2 Changkat Ibol juga membuatkan hati ini berkumandang semangat Maharaja Lela. Mereka tidak pernah kenal erti patah hati dalam menegakkan kebenaran. Pergilah di Pos Pas Changkat Ibol lihatlah semangat PAHLAWAN mereka.Di Simpang, seperti yang dijangka Zahid Hamidi tidak datang untuk berdebat dengan Dato Husam Musa. Itu telah membuktikan PAS adalah pemenangnya.

Lihatlah apa yang terjadi di Dataran Simpang tempat debat berlangsung, orang ramai memenuhi lebih dari biasa dan malam ini merupakan kemuncaknya rekod baru tercipta dengan kehadiran ibarat pesta. Yang pasti, Melayu, Cina dan India berkumpul bersama2 di situ di bawah satu bumbung PAKATAN RAKYAT.

Insyaallah jika suasana ini telah terjadi di sini 1 hari nanti PAKATAN RAKYAT akan memerintah Malaysia. Bila ditinjau kepada pos2 BN, hanya ada 2 pos sahaja yang beroperasi tapi tidaklah seramai pos PAS. Yang lain kosong seribu bahasa ditemani jin dan babi hutan sahaja seperti di pos pemuda BN Kg Berchat.

Saya sungguh kesal bila mendapat tahu, BN menggunakan pelajar OKU yang tidak tahu apa2 untuk mengedarkan risalah mereka. Lihatlah sifat kebaculan mereka yang melampau! Wahai warga PARLIMEN B.GANTANG, mari kita hukum BN kita pangkah PAS...

ANAK KOMANDO REJIMEN 1

2 ulasan:

Puan Ainon Mohd. berkata...

Asalamaualaikum, YB.

Saya sangat gembira kebetulan dapat berjumpa YB di Bukit gantang tempoh hari.

Puan Ainon Mohd. berkata...

Asalamualaikum, YB.

Saya sangat gembira kebetulan berjumpa YB di Bukit Gantang.