08 April 2009

Terkini Jam 1.20 petang : Hujan mulai turun

Hujan renyai-renyai dalam sausana mendung mewarnai suasana pilihanraya PRK Bukit Gantang. Para penyokong nampaknya tidak berganjak dari tempat masing-masing dengan menjalankan tugas masing.

Penyokong BN terus dengan taktik bersorak dan menyanyi yang tidak jelas bunyinya. tetapi Para perayu undi PAS terus berzikir dan berselawat dalam keadaan hujan yang semakin lebat.

Tahnish kepada mereka semua.

6 ulasan:

arielasso berkata...

Teruskan berjuang.....semoga Allah memberi kemenangan kepada semua calon Pakatan Rakyat pada hari ini...Amin...InsyaAllah...Takbir!!

Tanpa Nama berkata...

Islam mengajar umatnya untuk menggingati Allah dimana saja kita berada, bersesuaian dgn perjuangan PAS...tapi UMNO/BN mmg suka pada hiburan yang melalaikan manusia. UMNO dulu kini dan selamanya tak memperjuangkan ISLAM.

~ belalang Cyber ~

Tanpa Nama berkata...

masa menderhaka kt k.kangsar aritu pun berzikir kan...tapi matlamat tak menghalalkan cara.pelik pulak pilihanraya bukit gantang ni....mana pengundi india dan cina tak ikut sekali di dalam menyokong nizar?

Tanpa Nama berkata...

Kalah dan menang adat pelawanan... tp hakikat perjuangan islam tiada istilah kalah... berjuang terus berjuang... apa2 pun keputusan semoga kita tidak lupa kepada Allah SWT yg menentukan segalanya... perjuangan harus di teruskan....

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah berikan kemenangan kpd Pas di Bukit Gantang serta kemenangan PKR di Bukit Selambau dan Batang Ai.....

zuhairy berkata...

hujan kemenangan tu buat pr tu..tringat aku ketika mengundi 8 mac yg lalu di dun sg limau. ptg tu hujan turun dgn lebat..dan malamnya pula, bumi kedah di hadiahkan kerajaan baru PR.