12 Mei 2009

FRU mula kawal ketat bangunan SUK.

Maklumat yang terkini diterima dari blogger Zainal Bumiperak menjelaskan bangunan SUK sekarang ini mula dipenuhi oleh FRU.

35 ulasan:

Awanama berkata...

Speaker haram BN camne???

emkay berkata...

apahal pulak gerombolan helmet merah nak buat ni? haram betoi

Cikgu Fauzi berkata...

Adakah MB Sah akan dihalang untuk memasuki Banggunan SUK.... SU Dewan tu macam pucat je muka dia....tek berdarah dah..... Konfirm kena antar ke ulu apa yang paling jauh di Perak ???

Bentara Dewan ... antar kerja kat MB Ipoh.....

Awanama berkata...

Hidup Pembangkang..... Kita berani kerana di landasan yang betul....

Guess Who berkata...

ade la file2 rasuah yang yg bawak keluar... 1bulan, macam2 rasuah boleh jalan

Awanama berkata...

Takpe kita serah kepada ketentuan Allah. Mai pakat-pakat doa. Moga Allah beri kemenangan kpd kita.

Awanama berkata...

bersangka baik lah, mungkin mereka tu nak menghalau zambry dan exco-exco haramnya disamping menyambut kepulangan DS Nizar

Awanama berkata...

Drs,Esuk SUK istihar cuti ke?Mensyukuri kemenangan Ir Nizar atau kerana berkabung utk MB kudeta... Nona Ratana Chulaborn.

Awanama berkata...

speaker haram tengah meroyan kot duduk atas speaker sambil terloncat-loncat.

baei berkata...

Kalau dia kawal supaya rahsia fail BN tidak dikeluarkan okeylah. jangan halang MB nak masuk.

mfy87 berkata...

apelaaa si helmet merah ni...berambusla blik kg....ikut kptsn mahkamah dh laa...

yes berkata...

Assalamualaikum rakyat Perak. Kemenagan Nizar adalah kemenangan kebenaran.

Dato' Abd Rahman, perbuatanmu tetap di kenang.

Hee Haw dan tiga katak nak letak muka di mana.

Najib, your olive branch is not needed because it is a rotten branch.

Semoga kebenaran terus menyerlah. Alhamdulillah.

adyra berkata...

TGNA menyarakkan semua penyokong PR yg beragama islam berpuasa sunat esok hari & sembahyang sunat sujuk syukur mlm ini bagi kemenangan ini, semua ini dari Allah swt dan kepada Dialah kita kembali...insyaallah....

Awanama berkata...

abis tu macam mana dengan karpet2 baru dalam bagunan SUK yg baru di tukar zambry tu?

Awanama berkata...

Jangan sombong

Bangsa Cina Malaysia berkata...

InsyaAllah melayu cina dan india akan 100%
menyokong Pakatan Rakyat sekiranya DUN
di bubarkan.

Ameen.

TpK berkata...

Sabar sedara2, musuh boleh merancang, tapi perancangan Allah yg MAHA hebat!! Tunggu lah...

Mr Sultonic berkata...

Kesian umno haram jadah x sampai sebulan memerintah perak .... dulu kata sangat kt PR x sampai setahun ... rupanya UMNO lagi mangkaq... kua3.sudah bodoh lagi bengong. haprak punya makhluk.

zizi3131 berkata...

kesian fru ...dari bulan feb tak rest langsung
nanti PR menang Gaji PDRM kasi naik

john berkata...

FRU korg jgn jd barua UMNO la...
aku tgk td kt SUK kesian je ak tgk FRU tu...
rupe dipaksa...

Awanama berkata...

tahniah MB Ir. Nizar

Awanama berkata...

KITA TENGOK ESOK TOPI MERAH NAK HALAU SAPE.ZAMBRY KE IR NIZAR.CARPET BARU KAT SUK TU TAKYAH LA LELONG MCM CAMRY TU.PAKAI JE LA.. HE..HE..

Awanama berkata...

jaga-jaga dengan tipu helah ameno..

belum habis...mungkin dorang sengaja bagi Nizar menang dlu...then sengaja nak bagi PR seronok kejap...then Ganesan (Speaker HARAM) akan panggil sidang DUN segera, dan Zambry HARAM akan usul undi tak percaya, biar diroang konon nampak gentleman....PLEASE, JAGA-JAGA...ini TAK MUSTAHIL...ameno dan be end GILA boleh buat aper jerk....

AHIM KAMPONG berkata...

tender kereta camry mcm mana?...tak jadilh jawabnya...hahahaha...padan muka...aku seronak semacamlah...tak tahu kenape...

Awanama berkata...

fru memang bodo.., jadi kuda tunggangan umno.., yelah.., silakan berkhidmat sampai mati.., aku baru tgk buletin utama tadi.., tak sampai 5 minit
cerita pasal keputusan mahkamah yang memihak pada ds nizar.., 10 minit lagi phone conversation ngan lawyer tunggangan umno dato sapie.., bodoh punya tv3..., aku ingat kalu kuputusan memihak kat keling zambri tu.., mau setengah jam...,

Awanama berkata...

Syukur kepadamu Ya ALLAH.. sesungguhnya kemenangan terletak kepada sesiapa yang berada di landasan yang benar..

shahrun berkata...

Alhamdulillah. Sekurang2nya kita kenal siapa musuh dan siapa kawan.

ahli bukit gantang berkata...

teruskan berdoa dan sholat hajat. jangan terlalu seronok sangat. musuh terus berusaha utk capai cita2

Awanama berkata...

Kami berkhidmat untuk NEGARA,
tak kira sapa memerintah dan
keluarkan arahan "KAMI" akan
patuh mengadai nyawa, tinggal
anak bini,berhujan panas,berembun,
besengkang mata .....
SIAPA PEDULI....
Sesama bangsa mengutuk,
sesama Islam mengutuk,
Harap YB lah dan penyokong kerajaan Perak
yang pedulikan kami dengan memberi kerjasama.

x gitu YB?

Awanama berkata...

apa boleh buat...
sebab masa si Musa Hassan jadi pegawai pendakwa dan kena usung tilam unuk tuduk Anwar Ibrahim peliwat, dia pun ikut buat kerja haram. Buat fitnah. Buat penipuan. Timbulkan saksi bohong.
Heran jugak bapak ajar mengaji dan bercakap pasal Quran tapi mungkin tak sempat nak ajar anak jangan bua fitnah dan jadi saksi palsu.
Kalau hidup dengan makan hasil kerja buat saksi palsu dan reka fitnah semata-mata nak kan pangkat dan gaji besar. Halalkah cara macam tu?
Mungkin dia rasa sempat taubat dan mintak maaf pada Anwar sebelum mati.
Macam Megat Jonid mintak maaf dengan Anwar sebelum mati.
Tapi kalau dan koma macam Moktar Ahmad yang jadi Peguam Negara dan dinaikkan pangkat jadi Hakim Mahkamah Tinggi selepas berjaya masukkan Anwar dalam jel macam mana?
Dahlah koma, orang pun takut nak tengok dia sampai mati.
Nak jadi macam tu ker?
Allah Taala bagi kita otak untuk berfikir. Bukan suruh buta tuli mengikut jer.
Kalau sampai raja sekalipun perintah kita belikan arak, takkan kita nak ikut kot?
Kalau raja suruh hidangkan makan masa bulan puasa takkan kita nak ikut jugak kot??
Tergamak ker kita makan gaji duit haram dengan terlibat dengan arak dan bersubahat dengan orang yang tak puasa semata-mata kerana nak jaga kedudukan kita??
Semoga Allah jauhkan kita dari menjadi golongan fasik dan munafik, AMIN.

Awanama berkata...

Sewajarnyalah, kemenangan YAB DS Nizar, diistihsr MB yang sebenar-benar Sah di sisi undang-undang dan perlembagaan, secara langsung membatalkan Kuasa Zambry sebagai "MB" dan apa saja tindakan beliau selama dilamun gila kuasa itu terbatal dan menjadi null and void adanya. Speaker haram yang di lantek zambry juga cair dan hanyut. walaupun mereka, BN mempunyai "majoriti" Di DUN Perak, ini tidak bermakna mereka boleh memanggil Sidang DUN, tanpa restu speaker DUN yang sah, YB Sivakumar, serta persetujuan MB yang Sah YAB Nizar. Diharapkan pihak PR bertindak segera dengan berbekalkan kemenangan Pengistiharan ini.

Awanama berkata...

Alhamdulillah, yang haq pasti mengalahkan yang batil. Sentiasa bersyukur kepada anugerah Allah swt. Berwaspadalah dengan segala ujian, termasuklah ujian dalam kemenangan. Terus kukuhkan Jemaah dan PR, persediaan untuk mengambil alih Malaysia pada PRU13 nanti.
AllhuAkbar x 3.

AnakMaharani

Awanama berkata...

Kita semua kena berjaga PM cakap lain macam saya kat TV mukin ada udang disebalik .......kuatkan iman

PAS sejak kecil berkata...

walau di tendang keluar dan di caci
beliau tetap teguh berdiri
demi rakyat Perak yang dikasihi
demi negara yang dicintai
mulut-mulut rakus akhirnya dikunci
setelah kebenaran berpihak dan terbukti....
DS Nizar mmg saya kagumi.

Awanama berkata...

WAKIL YB ~ 5/11/09 @ 0643am.

Kalau YB x suka dengan "MUSA HASSAN"
kutuk dia sudahlah, jangan mengutuk "KAMI"
berterusan begini, Kami pun pengundi juga
berapa banyak undi "KAMI" yang YB dah pungut.
Kawasan YB lebih-lebih kawasan tepi laut jeguk-jeguk juga kerana kawasan tersebut banyak yang kehidupan yang masih dibawah garis kemiskinan termasuk keluarga "KAMI" SIAPA PEDULI? Perrrggh.... YB akan kata itulah dulu dikawal selia olih Kumpulan lain daripada YB. Oleh sebab itulah para penduduk beraleh kepada TEAM YB pula, mudah-mudahan TEAM YB dapat membuat sesuatu, sehingga sekarang pun "KAMI" berharap begitu. TEAM YB telah kembali menjadi KETUA besar Perak, maka gunalah tenaga "KAMI" yang PRO ini untuk meriasasikan impian penduduk yang bermasaalah DADAHNYA, PECAHRUMAHNYA,HUBUNGAN LUAR NIKAH,RAGUT,dan lain-lain yang suku sakat YB mengutuk "KAMI" tidak peduli akan perkara ini, "KAMI" hanya asyik kedalam DEWAN untuk meleraikan pergaduhan BUDAK-BUDAK PINTAR. Memang susahkan YB menjadi KHALIFAH? .
Walau macam mana pun "KAMI" susah hidup misti diteruskan atas perjuangan masing-masing TEAM YB dengan cara YB TEAM KAMI dengan cara KAMI, Insyaalah satu hari nanti bila KITA digabungkan akan menjadi satu SAF yang gitu untuk merungkaikan segala simpul-simpul yang berbuku. Amin....
'PERJUANGAN HARUS DITERUSKAN'
x gitu YB?