06 Mei 2009

Kes Bomoh : Alhamdulillah, Saya mendapat bukti dan petunjuk lebih jelas

Alhamdulillah sehingga pagi ini saya mendapat bukti dan petunjuk lebih jelas mengenai perkhidmatan bomoh yang telah di bawa masuk ke dalam Dewan Negeri. Saya mengulangi sekali lagi pendirian saya sekali lagi untuk berkerja sama dengan semua pihak yang ingin melakukan siasatan mengenai kes ini supaya dapat menjelaskan kepada masyarakat siapakah sebenarnya yang menggunakan bomoh BN atau Pakatan Rakyat.

Selain itu saya juga berterima kasih dengan sokongan dan semangat yang diberikan oleh pendokong kebenaran dari seluruh negara kepada saya dalam kes ini. Ahli politik Ngo dan antaranya termasuklah sebuah pertubuhan OKU yang kebetulan saya menjadi penasihatnya, Pengerusinya menalipon saya kelmarin menyatakan 300 ahli OKU dalam persatuan itu berdiri teguh di belakang saya dan sanggup bersama saya ke mahkamah .

28 ulasan:

boyanis sos cili berkata...

SYABAS TUA..SOKONGAN PADU DARI KAMI

Tanpa Nama berkata...

Diminta menjelaskan lanjut bukti dakwaannya itu, Khalil berkata:

"Sekarang masalahnya, orang memberitahu saya, (itulah) bukti saya. Maklumat daripada orang yang tahu betul cerita ini."

setakat bukti dari penyokong.. sape2 bleh buat YB...

dalam islam kita diajar agar teliti dan berhati2.. ini ciri kepimpinan Rasullullah..

setakat dengar orang cakap.. bukan bukti yang kuat.. andai dapat ambil kenyataan dari bomoh tu, atau rakaman video dan lain2...

umum akan lebih mempercayai kredibiliti kita sebagai pemimpin Islam yang mematuhi syariatNYA..

pada saya, dari YB buat kenyataan berbaur politik camne, lagi bagus kita tumpukan kepada pembangunan dan pembelaan rakyat..

udah-udah la bercerita pasal politik nie.. bayk isu lain yang perlu diketengahkan...

Pendekar Laut berkata...

Salam... YB. Insyaallah saya yakin seluruh ahli dan penyokong Pakatan BERDIRI TEGUH di belakang YB. Cekalkan semangat. Tekadkan iltizam memperjuangkan kami GOLONGAN MARHAEN. TERUSKAN PERJUANGAN.

Tanpa Nama berkata...

syabas YB!! anda sentiasa akan mendapat sokongan padu!!biar darah jadi penentu seandainya UMNO laknat membuat sesuatu!!TAKBIRRRRRRRRRR!!!

Unknown berkata...

Saya sokong YB dalam menegakkan kebenaran. Jangan gentar dengan acahan manusia, mereka juga seperti kita, cuma ada yang lebih sedikit bernasib baik kerana ada kuas (tidak pedulilah kuasa secara halal atau tidak halal).

Teruskan perjuangan, insyaallah Allah bersama yang benar.

Unknown berkata...

Saya sokong YB dalam isu ini kerana saya yakin YB ada bukti kukuh yang menyokongnya.

Tanpa Nama berkata...

salam YB, merahnyer background.....
kalau ye pun tukar la catatan kepada colour putih, senang teman nak membacanya...

Jali berkata...

Assalamualaikum YB. Saja nak bagi pandangan skit. Mmm...pada pandangan saya background kaler merah gelap pada blog YB ni telah mengganggu dan menyukarkan proses pembacaan. Aduih sakit mata saya YB. Minta ehsan YB tukar Background kaler lain yang lebih sesuai. Saya mampu baca satu artikel jer...then terus saya close sebab susah nak baca. Tq.

Tanpa Nama berkata...

Usah bimbang YB....kalau free mari ke Seri Manjung kita minum kelapa muda Wan, hilangkan keletihan. Usah layan sangat orang yang gila kuasa tu!

Rotu Rete berkata...

Salam..pengunaan bomoh sebagai tulang rasuk pd pemimpin umno adalah perkara biasa.pelik nya mb haram melenting dan seperti seperti biasa ketagihan ugutan utk membuat lapuran polis akan dilakukan.elok lah bgi pemimpin2 umno,minta KDN membina 1 balai polis,di ulang sekali lagi,BALAI POLIS dalam setiap komplek kerajaan negeri BN supaya memudah kan UMNO/BN bila hendak membuat lapuran polis.

TITI Lurus berkata...

kesian la tengok yb nih........jgn sampai tersepit sudah lah.....jgn jd jahil.....atau jahil murakap(dah jahil tak nak dengar cakap)....istighfar le banyak2.....kalau ada bukti....bawa lah bukti tu kedepan......tunjukkan....baru lah rakyat boleh tengok......dan percaya......kakalu perkara ini tidak benarkan.....mana yb nak letak muka.....atau...mmg sesuai yb ni same dgn name tempat adun Yb TITI SERONG...asek nak menyerongggg jeeeee....

nooryahaya berkata...

Tiada yng lebih besar kekuasaannya selain Allah. Kepada Allah lah kita memohon perlindungan. Sihir dan bomoh ni telah ada sejak zaman Nabi Musa lagi. tak ada bezanya. Gunakanlah AlQuran sebagai panduan, mintalah pertolongan dari Allah untuk menghindarkan sihir.
Bacalah Ayat Qursi, diulang 41 kali dan dibaca sekeliling rumah itu. Bermohonlah pada Tuhan diberi perlindungan dari syaitan dan iblis.

Tanpa Nama berkata...

Neraka bukannya nampak.....apa yang UMNO nak takut!

nooryahaya berkata...

Tiada yang lebih kekuasaannaya selain Allah. KepadaNya kita bermohon perlindungan dari sebarang angkara syaitan. Sihir ni memang dah ada sejak zaman Nabi Musa lagi. Mohonlah perlindungan dari Allah.
Bacalah Ayat Qursi 41 kali dan kelilingi rumah itu, sambil siramkan air.

Tanpa Nama berkata...

syabas YB. . dedahkan amalan syirik yg diamalkan oleh puak Ameno (Black Boy)yg gila meroyan tu depa dah tak boleh tidok malam

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam untuk semua sahabat....

Pastikan kita tidak bercakaran sesama kita dalam situasi genting seperti ini.

Dekatkan diri dengan Allah swt. Pedulikan komen komen bodoh pencacai UMNO yang sediakala bodoh itu.

Stand United !!!

Jebat berkata...

UMNO sikit lagi leboh le...!

Tanpa Nama berkata...

Betul kata Dr.Ahmad....Jangan pedulikan komen bodoh UMNO yang dah memang bodoh...!

Jebat berkata...

Benar kata Dr.Ahmad.....saya ingat selama hari ni UMNO bodoh, tapi bila mereka berkata-kata atau mencoret dalam blog ni.....comfirm bodoh!

Tanpa Nama berkata...

benar kata dr ahmad... ruper2 nyer selama nie org ameno dlm blog nie mmg bodoh...

ANAK KOMANDO REJ 1 berkata...

SAYA TETAP SOKONG YB!

Cikguku Sayang.. berkata...

saya sokong yb...takbir

Cikguku Sayang.. berkata...

sebagai orang pas, saya menyokong yb 100 peratus

Cikguku Sayang.. berkata...

sebagai ahli pas saya tetap menyokong yb....biarkan pencacai umno tu sakit ati...

Tanpa Nama berkata...

puak umno nie cari slah orang mang pandai pun..salah sendiri wat xtau ja...bajet depa bagus..yb ada hak hak untuk ketengahkan berita yang diperolehi. cuma buktinya ada pd org tertntu. puak ameno kena sabaq la ckit..t dh dapat kumpul bukti kukuh,kita inform lagi kat seluruh m"sia. biar orang tau kita dakwa ada bukti kukuh n bukan mcm ameno yg fitnah org tanpa bukti..bengong puak2 ameno nie smpai mati.

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam....

Aku sebenarnya tak nak kata UMNO nih BODOH tapi keadaan terlalu mendesak. Mereka nak sangat gelaran BODOH tu diberikan kepada mereka. So, aku pun tak nak hampakan harapan menggunung mereka tu.

Ambillah UMNO. Lagipun dah memang takde yang layak untuk dapat gelaran tu. Hanya UMNO jer yang layak.

Lepas nih, kalau ada apa apa gelaran lagi yang sewaktu dengan perkatan BODOH tu, jangan risau. Pasti akan menjadi milik UMNO juga.

Mampos UMNO !!!!

Tanpa Nama berkata...

syabas YB!! anda sentiasa akan mendapat sokongan padu!!biar darah jadi penentu seandainya UMNO laknat membuat sesuatu!!TAKBIRRRRRRRRRR!!!

ini kata2 org pengampu.. entah2 bila berlaku dia org pertam cabut... pirahhhhhh

Tanpa Nama berkata...

umno/BN sentiasa menipu rakyat dan gunakan kekerasan untuk menakutkan rakyat.Rakyat akan jadi mangsa kerakusan Umno/BN dan Malaysia akan huruhara dan bangkerap.Pemerintahan Umno/BN lebih kerap menganiaya orang tak salah. Bala akan timpa!!!