24 Mei 2009

Mahkamah rakyat tentukan kerajaan lebih stabil.




10 ulasan:

Awanama berkata...

drs... bukannya YA tuan hakim 3 orang tu jd hakim... tuan pencelah yg jd hakim, hakim 3org tu penyampai berita je..

AbuAfaf berkata...

Salammullah Alaikum
YB saya ada hantarkan cerpen humor untuk YB siarkan kalau sesuai base pada isu ini. Cerpen ini saya dah masukkan dalam blog saya
Http://Islampenyelesaian.blogspot.com

Malaysian berkata...

Barisan Nasional Akan Bubarkan DUN Perak???
Khabar angin dimana DUN Perak akan dibubarkan kini tersebar luas. Maka keputusan rayuan hari ini amat penting bagi pihak BN kerana mereka perlu memastikan pembubaran DUN Perak ini adalah dikemukakan oleh MB BN iaitu Zambry.

read more @ http://gomalaysian.blogspot.com/2009/05/keputusan-mahkamah-rayuan-hari-ini.html
Regards,
Malaysian Come First
GoMalaysian.Blogspot.Com
http://gomalaysian.blogspot.com/

Unknown berkata...

apa2 keputusan dari mahkamah dunia mana sekalipun MB pilihan rakyat adalah DS nizar. Ini di akui sendiri olih Tun mahathir, kalau tak masakan Tun Mahathir berpendapat "JANGAN BUBAR DUN NANTI KITA KALAH"

zaamnhafeedz berkata...

Dengan keputusan mahkamah rayuan ini maka benarlah akan zamri itu sbg MB akan tetapi Nizar juga MB.
Zamri = MB Rayuan Perak
Nizar = MB Rakyat Perak

Rakyat perak bersama MB rakyat

Awanama berkata...

Bila menang mahkamah dan sistem di puji,bila kalah mahkahmah akan di keji,klau mahkamah rakyat jadi penentu tak usah lah ada kan raja, menteri, hakim, mahkamah,polis dan undang2.... fikir2 kan

Abuafaf berkata...

Pengulas tanpa nama....Cuba awak pula fikir fikirkan
Anda ada sebuah rumah.Tiba tiba rumah anda di rompak dan perompak ditangkap dan didakwa di mahkamah.Mahkamah memutuskan yang memang anda tuan rumah yang sah adalah anda dan perompak diminta kosongkan rumah anda (tinggalkan rumah anda)Tiba tiba perompak membuat rayuan di mahkamah dan mahkamah membenarkan serta perompak boleh menduduki rumah anda dan buat sesuka hati di rumah anda.Lepas tu pulak hakim putuskan pulak hak anda sebagai tuan rumah terbatal dan perompak mengambil alih rumah anda.Mahkamah macam ni nak pakai jugak ker "pengulas tanpa nama".Kalau macam ni gayanya mestilah tuan rumah kumpulkan orang kampung dan pelangkung perompak tu lagi adil bahkan dengan hakim2 tu sekali kene pelangkung dengan tuan rumah.Hang paham tak "pengulas tanpa nama"kalau tak paham masuk sekolah tadika balik.

Unknown berkata...

saya hormat pengakuan terbuka Tun mahathir baru2 ni. Mahathir brkata "jangan bubar dun kita tetap kalah" jd dah jlas MB pilihan rakyat DS nizar kn????.. Tun mahathir sendiri akui Nizar ada lah MB plhan rakyat

kangkalikong berkata...

takpelah,biarlah kalah.Kita Hukum mereka nanti time PRU13..

hayati berkata...

Nizar menang, mugabe rayu, mugabe menang, nizar rayu, hei... bila nak habis daa....!! Kasi sama rakyat baru depa tau sapa yang besaq!!