23 Mei 2009

Peguam Nizar disambut dengan laungan "bubar DUN"

Apabila panel peguan DS. Nizar keluar dari kamar bicara, lebih 200 orang yang menunggu diluar telah melaungkan kalimat takbir" Allahuakbar" dan "Bubarkan DUN".

Suasana ini menyusul setelah penghakiman yang diputuskan di Mahkamah Rayuan menyebelahi Zambry sebagai Menteri Besar Perak yang sah.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

argg sudah ku duga.. tabahkan hati. Stay in focus. Jika benar dugaan Pete@RPK dan YB Husam, DS NAJIb akan bubarkan DUN. Yang penting DUN bubar. Tak kesah sapa yg pohon bubar zambry @ nizar, asal bubar and let's party then in Perak.

Tanpa Nama berkata...

Allah akan mengadili si Zambry tu. Allah Maha Adil. BN lacurkan mahkamah...kita tunggu mahkamah Allah.

zizi3131 berkata...

http://tumpatdaily.blogspot.com

YAB IR Nizar Akan Kemukakan Rayuan Di Mahkamah Persekutuan
Peguam YAB Ir Nizar , Haji Sulaiman Abdullah memberitahu bahawa pihaknya akan mengemukakan rayuan kepada Mahkamah Persekutuan

Tanpa Nama berkata...

Allahuakbar

Upin & Ipin berkata...

hakim-hakim bodoh,belajar je undang2 tp bengap juga..lain kali kalau nak masuk mahkamah panggil aku je jadi Hakim senang cite...hahaha..nati kt guna c4 tuk letupkan Be End yek..

Tanpa Nama berkata...

agak dah..., seperti kata datuk husam musa.., keputusan mungkin menyebelahi zamberok...kita tgk samada puak2 ni nanti akan bubar dun atau tak? bubar dun dengan bermaruah dan bergaya.., konon2nye...,

Unknown berkata...

Dah agak dah. Skrip umnobn.

ڤنا مينڠ / PENA MINANG berkata...

TERIMA JE LAH DENGAN HATI YANG TERBUKA. YANG PERANGAI DOK BAKHIL SANGAT KENAPA?? KUASA BUKAN DITANGAN RAKYAT, TETAPI KETENTUAN DAN KETETAPAN DARI ALLAH.

Tanpa Nama berkata...

kalau menang- mahkamah adil, satu perubahan untuk rakyat malaysia....
kalau kalah-mahkamah tak adil, hakim kena beli...